  • 11. Data: 2012-08-12 23:41:37
    Temat: Re: Serwis do połatania HD2
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On Aug 12, 11:29 pm, Waldek Godel <n...@y...org>
    wrote:

    > Załóż swoją. Kilka firm z chęcią zmieni główny serwis gwarancyjny.
    > OIDP to HTC Polska kiedyś stwierdziło, że z chęcią NATYCHMIAST zmienią
    > firmę, jeżeli tylko się jakakolwiek pokaże, która zapewni przerób nie
    > gorszy niż Regenersis i jakość obsługi chociaż trochę lepszą (o to drugie
    > to akurat nie jest trudno)

    Teraz w POlsce juz nie warto nic zakladac, rynek jest POpsuty przez
    rozne pralnie brudnych pieniedzy.

  • 12. Data: 2012-08-13 18:04:48
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org> napisał w
    wiadomości news:uh347lf1m4wg.dlg@lepper.institute.com...
> [...]
    > firmę, jeżeli tylko się jakakolwiek pokaże, która zapewni przerób nie
    > gorszy niż Regenersis i jakość obsługi chociaż trochę lepszą (o to drugie

    To akurat tylko kwectia tego, ile HTC zechce płacić.
    Kiedyś zaczynając pracę siedziałem w serwisie stacjonarek kilku firm
    (mniejszych). Kwota była śmieszna płacona od sztuki. Raz siedziało się dzień
    nad aparatem innym razem rozkręcenie obudowy zajmowało najwięcej czasu.
    Jedyny plus to sklep który miał serwis autoryzowany przy sobie.
    Nie wiem jak teraz, bo robię w innej branży w której zarobek jest już
    konkretny.

    --
    Irokez

  • 13. Data: 2012-08-15 08:25:28
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    .googlegroups.com...
    wrote:

    >Teraz w POlsce juz nie warto nic zakladac, rynek jest POpsuty przez
    >rozne pralnie brudnych pieniedzy.

    Tak, w szczegolnosci od czasu zamachu smolenskiego, ten kraj tapla sie w
    bagnie. I jest coraz gorzej.