  • Data: 2010-06-18 15:00:07
    Temat: Re: Serwer do backupu - co polecacie?
    Od: "kamil" <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "PP" <p...@w...pl> wrote in message news:hvg1af$96k$1@news.vectranet.pl...

    > Jeśli to będzie NAS to można go wystawić :
    > - wysoko by nie zalało

    Zaleje sufit i co zrobisz?

    > - zabezpieczyć UPSem

    - Znasz taki gwarantujacy 100% ochrony?

    > - zabezpieczyć przed kradzieżą

    Lancuchem do kaloryfera?

    > - daleko od serwera by nie spłonął razem z nim

    I kopac kilkaset metrow swiatlowodu miedzy budynkami (zakladajac, ze firma z
    15 komputerami ma dostepnych kilka budynkow)

    > Powyższe rady są identyczne dla wszystkich nośników, mam Netgeara i walczę
    > w szybkością transmisji, reszta zalet jest nie do pokonania.

    Na widok powyzszych kazde powazne przedsiebiorstwo, ktoremu zalezy na danych
    postuka sie w czolo.

    Pozdrawiam
    Kamil