    From: "PP" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Serwer do backupu - co polecacie?
    Date: Fri, 18 Jun 2010 16:53:48 +0200

    >Wade ma taka, ze w przypadku nieszczesliwej awarii zasilania, pozaru,
    >zalania albo kradziezy, backupu miec nie bedziesz.
    Jeśli to będzie NAS to można go wystawić :
    - wysoko by nie zalało
    - zabezpieczyć UPSem
    - zabezpieczyć przed kradzieżą
    - daleko od serwera by nie spłonął razem z nim
    Powyższe rady są identyczne dla wszystkich nośników, mam Netgeara i walczę w
    szybkością transmisji, reszta zalet jest nie do pokonania.
    Piotr