  • 11. Data: 2011-04-08 21:56:26
    Temat: Re: Serial do oglądania z 12-latką
    Od: "Tomek" <...@...com.pl>

    Użytkownik "Technolog" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1pik8kgl63gkj.h0iutisa9gq4$.dlg@40tude.net...
    > Nie wiem, nie badaliśmy się ostatnio. Oglądanie tego serialu ma być dla
    > dziecka nagrodą za dzielne oglądanie codziennie przez cztery godziny TVN24
    > w kółko, czego jako rodzic wymagam. Bądźże wyrozumiały, tu chodzi o
    > dziecko.
    > :D

    Idź się przebadać. Na wszysko.

  • 12. Data: 2011-04-09 10:12:33
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Technolog nadaje:
    > Poszukuję dobrego serialu do oglądania z dwunastolatką. Z lektorem.

    Zostawcie to dziecko! Obaj!

  • 13. Data: 2011-04-09 14:07:29
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Oglądanie tego serialu ma być dla
    > dziecka nagrodą za dzielne oglądanie codziennie przez
    > cztery godziny TVN24
    > w kółko,

    Lepszą nagrodą dla dziecka będzie jak zwolnisz je z
    idiotycznego obowiązku oglądania TVN24. Uwierz mi :-)

    > ...czego jako rodzic wymagam.

    Aż tak bardzo nie kochasz swojego dziecka?

    > Bądźże wyrozumiały, tu chodzi o
    > dziecko.

    Zacznij może od siebie z tą wyrozumiałością ;-).

  • 14. Data: 2011-04-09 15:15:46
    Od: Zakarm <t...@s...com>

    W dniu 2011-04-09 16:07, Robert_J pisze:

    > Lepszą nagrodą dla dziecka będzie jak zwolnisz je z idiotycznego
    > obowiązku oglądania TVN24. Uwierz mi :-)

    > Aż tak bardzo nie kochasz swojego dziecka?

    > Zacznij może od siebie z tą wyrozumiałością ;-).

    Ojciec przyglup. Chyba policja powinna ci zalozyc niebieska karte kretynie.

  • 15. Data: 2011-04-09 21:36:47
    Od: noy <j...@k...mati.com.pl>

    Witam
    Może "Glee"
    Ostatnio szukałem muzy, którą słyszałem w dzieciństwie i trafiłem na ten
    serial.
    No i oglądnąłem kilka odcinków i co prawda nie jest skierowany na mój
    target ale sympatico
    pozdr
    JP

  • 16. Data: 2011-04-10 13:59:20
    Od: Technolog <t...@g...com>

    Dnia Sat, 9 Apr 2011 16:07:29 +0200, Robert_J napisał(a):

    > Aż tak bardzo nie kochasz swojego dziecka?

    To była prowokacja, wydawało mi się, że udało mi się zniżyć absurdalnością
    do poziomu rozmówcy Zakarm, nie udało się, za mało praktyki :]

  • 17. Data: 2011-04-10 14:02:02
    Od: Zakarm <t...@s...com>

    W dniu 2011-04-10 15:59, Technolog pisze:

    > To była prowokacja, wydawało mi się, że udało mi się zniżyć absurdalnością
    > do poziomu rozmówcy Zakarm, nie udało się, za mało praktyki :]

    Nie ma takiej mozliwosci zebys sie znizyl do mojego poziomu za wysoko
    glowe nosisz pedale.

  • 18. Data: 2011-04-10 14:32:47
    Od: Technolog <t...@g...com>

    W dniu 10.04.2011 16:02, Zakarm pisze:
    > Nie ma takiej mozliwosci zebys sie znizyl do mojego poziomu za wysoko
    > glowe nosisz pedale.

    przepraszam

  • 19. Data: 2011-04-10 18:56:34
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Technolog pisze:
    > Witam, widzę, że grupa jest techniczna, a ja z pytaniem o telewizyjną
    > zawartość.
    >
    > Poszukuję dobrego serialu do oglądania z dwunastolatką. Z lektorem.
    też szukałem, dla trochę młodszego syna. Niestety "nie łykał" treści,
    tylko efekty specjalne. PRzez przypadek okazało sie ze nie wie co to
    MacGyver. ( w sumie skąd ma wiedzieć?) TAk więc zapodałem archaicznego
    Mc gyvera - orgranizm przyjął, przyzwyczaił sie polubił. TAk samo było
    ze star trekiem. Wiem ze to starocie i nie HD, ale treścią i klimatem
    biją nowe produkcje. No i przemoc na poziomie Tom and JErry.
    ToMasz

    PS seriale są dostępne on-line z lektorem

  • 20. Data: 2011-04-10 19:50:49
    Od: Zakarm <t...@s...com>

    W dniu 2011-04-10 20:56, ToMasz pisze:

> [...]
    > biją nowe produkcje. No i przemoc na poziomie Tom and JErry.
    > ToMasz
    >
    > PS seriale są dostępne on-line z lektorem

    To jest straszne czym wy karmicie wlasne dzieci.