  • 1. Data: 2011-04-08 13:02:54
    Temat: Serial do oglądania z 12-latką
    Od: Technolog <t...@g...com>

    Witam, widzę, że grupa jest techniczna, a ja z pytaniem o telewizyjną
    zawartość.

    Poszukuję dobrego serialu do oglądania z dwunastolatką. Z lektorem.
    Zauważyłem, że większość aktualnych topowych seriali zagranicznych jest dla
    dorosłych i trudno mi znaleźć jakiś aktualny, który mogłaby oglądać
    młodzież, ale nie byłoby to udręką dla dorosłych. Odcinki powinny być
    dostępne online.

    Ostatnio wynalazłem serial "V" Goście i się nam spodobał. Obejrzeliśmy dwa
    sezony. Ale nie potrafię znaleźć ciekawego następcy. Chodzi o seriale w
    miarę aktualne, nie interesuje nas klasyka (ciekawsze pozycje mamy
    obejrzane). Np. Lostów obejrzałem zanim dorosła do odpowiedniego wieku i
    nie chce mi się ich oglądać ponownie. Nie bardzo też mam ochotę na
    oglądanie rzeczy stricte science-fiction, typu Stargate itp. W zasadzie "V"
    się zalicza do SF, ale jednak dzieje się tu i teraz.

    Ewnetualnie polećcie może jakieś forum, gdzie dyskutuje się o zagranicznych
    serialach z wyższej półki (czyli nie Moda na sukces :) )

    Będę wdzięczny za pomoc.
    Wasze zdrowie!

  • 2. Data: 2011-04-08 13:26:06
    Temat: Re: Serial do oglądania z 12-latką
    Od: Zakarm <t...@s...com>

    W dniu 2011-04-08 15:02, Technolog pisze:
> [...]
    >
    > Ewnetualnie polećcie może jakieś forum, gdzie dyskutuje się o zagranicznych
    > serialach z wyższej półki (czyli nie Moda na sukces :) )

    Ty z 12 latka chcesz seriale ogladac ? W domu wszyscy zdrowi ?

  • 3. Data: 2011-04-08 13:30:41
    Od: Marek <n...@p...adresu.mail>

    Cześć Technolog
    Fri, 8 Apr 2011 15:02:54 +0200 w
    <news:jfwqedbhv9g2$.1mx1wtvtj0nim$.dlg@40tude.net> napisałeś:

    > Ostatnio wynalazłem serial "V"

    w tym klimacie: The event, Flasforward, 4400, Stargate Universe,
    Outcasts , Tru Calling, Warehouse 13,
    inne luzne propozycje:
    policyjne: Rookie blue, Hawaii 5-0, Castle, Leverage, White Collar,
    Mentalist ,
    obyczajowe: South Riding, Hotel Babylon
    inne: Mental: Zagadki umysłu, Chuck,

    best ever: Big Bang Theory ;)
    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 4. Data: 2011-04-08 13:33:04
    Od: Zakarm <t...@s...com>

    W dniu 2011-04-08 15:30, Marek pisze:
> [...]
    > Outcasts , Tru Calling, Warehouse 13,
    > inne luzne propozycje:
    > policyjne: Rookie blue, Hawaii 5-0, Castle, Leverage, White Collar,

    Ja pierdole i wy to ogladacie ?

    Przeciez to seriale dla przyglupow i ich dzieci.

  • 5. Data: 2011-04-08 17:42:08
    Od: Technolog <t...@g...com>

    Dnia Fri, 08 Apr 2011 15:26:06 +0200, Zakarm napisał(a):

    > Ty z 12 latka chcesz seriale ogladac ? W domu wszyscy zdrowi ?

    Nie wiem, nie badaliśmy się ostatnio. Oglądanie tego serialu ma być dla
    dziecka nagrodą za dzielne oglądanie codziennie przez cztery godziny TVN24
    w kółko, czego jako rodzic wymagam. Bądźże wyrozumiały, tu chodzi o
    dziecko.

    :D

  • 6. Data: 2011-04-08 17:45:11
    Od: Technolog <t...@g...com>

    Dnia Fri, 8 Apr 2011 14:30:41 +0100, Marek napisał(a):

    > Cześć Technolog

    > w tym klimacie:
    > policyjne:
    > obyczajowe:
    > best ever:

    Wielkie dzięki :) Może nie wszystkie się nadają dla dwunastolatki, ale
    dzięki parental guide na imdb sobie sprawdzę.

  • 7. Data: 2011-04-08 18:47:02
    Od: Zakarm <t...@s...com>

    W dniu 2011-04-08 19:45, Technolog pisze:

    > Wielkie dzięki :) Może nie wszystkie się nadają dla dwunastolatki, ale
    > dzięki parental guide na imdb sobie sprawdzę.

    Ta twoja corka albo jest cofnieta w rozwoju albo ma niezla polewka z
    debilnego starego.

    Moj syn w wieku 10 lat przerobil juz wiekszosc horrorow i SFow.

    Teraz oglada Hanna montana czyli serial dla przyglupow i to tylko
    dlatego ze podoba mu sie jedna z dziewczyn.

  • 8. Data: 2011-04-08 19:18:46
    Od: Zakarm <t...@s...com>

    W dniu 2011-04-08 20:47, Zakarm pisze:

> [...]
    >
    > Teraz oglada Hanna montana czyli serial dla przyglupow i to tylko
    > dlatego ze podoba mu sie jedna z dziewczyn.

    Zreszta wlasnie ogladamy razem bitwe pod termopilami i warto zeby twoja
    latorosl poptrzyla na prawdziwych mezczyzn.

  • 9. Data: 2011-04-08 20:31:47
    Od: Marek <n...@p...adresu.mail>

    Cześć Zakarm
    Fri, 08 Apr 2011 15:33:04 +0200 w <news:inn2q8$49t$5@news.onet.pl>
    napisałeś:

    > Ja pierdole i wy to ogladacie ?
    >
    > Przeciez to seriale dla przyglupow i ich dzieci.

    ...powiedział zielonogorski znawca.
    zaryzykuj i pochwal się co cię rajcuje, poza nagimi męskimi torsami?
    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 10. Data: 2011-04-08 20:34:19
    Od: Marek <n...@p...adresu.mail>

    Cześć Technolog
    Fri, 8 Apr 2011 19:45:11 +0200 w
    <news:ss4xdqfyv3p3.bfuztxa4klhx$.dlg@40tude.net> napisałeś:

    > Wielkie dzięki :) Może nie wszystkie się nadają dla dwunastolatki, ale
    > dzięki parental guide na imdb sobie sprawdzę.

    myślę, że żaden nie przekracza 15+, a na moje oko to wiekszosc tytułow
    jest spokojnie 10+, znaczy bez seksu i bez przesadnej przemocy.
    --
    Pozdrawiam,
    Marek