eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySens wymiany paska rozrząduRe: Sens wymiany paska rozrządu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sat, 04 Oct 2014 21:58:43 +0200
    From: depros <d...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.6.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Sens wymiany paska rozrządu
    References: <542dbdee$0$12624$65785112@news.neostrada.pl>
    <542e8a24$0$18076$65785112@news.neostrada.pl>
    <m0p4pj$b8a$1@dont-email.me>
    In-Reply-To: <m0p4pj$b8a$1@dont-email.me>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 141004-0, 2014-10-04), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 24
    Message-ID: <54305175$0$3170$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.10.165.163
    X-Trace: 1412452725 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 3170 83.10.165.163:51005
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2545930
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-10-04 17:46, dddddddd pisze:
    > W dniu 2014-10-03 13:36, Trybun pisze:
    >
    >>
    >> Spokojnie możesz jeździć dalej bez wymiany. Bo niby co znaczy to że za
    >> kilka tysięcy km czeka Cię wymiana? Pwewnie sie sugerujesz tym
    >> dmuchaniem na zimne - czyli coś w stylu 60 tys przebiegu bądź 5 lat?
    >> Markowy pasek jeżeli nie ma jakichś wycieków powinien spokojnie
    >> wytrzymać dwukrotne, a nawet trzykrotne wartosci tego co podaje
    >> producent auta.
    >
    > ściągałem ostatnio kolegę spod Brna - markowy pasek wytrzymał 4lata i
    > 35.000km.... (wymieniany za jego kadencji razem z rolkami)
    > Nie wytrzymał powrotu z Czarnogóry.
    >

    Jakie auto, silnik, czy pompa płynu i rolki zostały zmienione i kto
    zmieniał?
    Profesjonalnie widziałem ze powinno się napięcie takiego paska ustawiać
    miernikiem SEM http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1617992.html ale
    ilu fachmanów to stosuje jak tu słyszę że bez klucza dynamometrycznego
    można robić przy silniku?!
    Druga sprawa to oryginalność części bo w to że na rynku nie ma podróbek
    to chyba nikt przy zdrowych zmysłach nie napisze?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: