-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Sens numeracji 39xxx
Newsgroups: pl.misc.telefonia
References: <6...@g...com>
<c...@g...com>
<5a3d6b21$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@g...com>
<5a3d709e$0$661$65785112@news.neostrada.pl>
From: PiotRek <b...@g...pl>
Date: Thu, 11 Jan 2018 15:29:39 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.3.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <5a3d709e$0$661$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: Avast (VPS 180110-6, 2018-01-10), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 38
Message-ID: <5a5774cf$0$5159$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.184.106.231
X-Trace: 1515680975 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5159 79.184.106.231:55041
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:240774
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-12-22 o 21:52, PiotRek pisze:
> Reklamacja w Plusie złożona. Jak dostanę odpowiedź, to dam znać, co tam
> wyskrobali. ;)
Wyskrobali coś takiego (jakieś kuriozum, zwłaszcza drugi akapit -
zielony Asterek z węglową wkładką mikrofonową zapewne nie jest, wg
Polkomtela, odpowiednim sprzętem):
Szanowny Panie
Odpowiadając na zgłoszenia otrzymane 21.12.2017 r. informuję, że
zapoznałam się z opisaną sprawą.
Wyjaśniam, że zgodnie z usługą połączeń z numerami telefonii
internetowej VIP warunkiem jest aby osoba, która odbiera takie
połączenia posiadała odpowiedni sprzęt, dostęp do Internetu oraz
minimalną wydzieloną przepustowość wymaganą do przeprowadzenia takiego
połączenia.
Potwierdzam, że zgłoszony przez Pana problem dotyczący połączeń na numer
391401029 z Pana numeru został przekazany do działu technicznego naszej
firmy.
Dodatkowo wyjaśniam, że zgłoszenia techniczne przekazane do działu
technicznego są rozwiązywane zgodnie z ustaleniami obowiązującymi w ww.
dziale.
[...]
Wyjaśniam, iż w celu uzyskania informacji dotyczącej rozwiązania ww.
problemu proszę o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem
601102601 (opłata jak za zwykłe połączenie telefoniczne, zgodnie z
taryfą dostawcy usług, z której korzysta Abonent).
--
Pozdrawiam
Piotr
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- Hackowanie SS7
- nowe spamerstwo ?
- Przychodzące impulsy telefon nie dzwoni
- Re: Zgody...
- Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
Najnowsze wątki
- 2025-02-12 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-02-12 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-12 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-12 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-12 Kraków => PHP Full Stack Developer <=
- 2025-02-12 Karta dźwiękowa stereo
- 2025-02-12 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-12 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-02-12 Łódź => NodeJS Developer <=
- 2025-02-12 Błonie => Sales Specialist <=
- 2025-02-12 Dziwne zachowanie magistrali adresowej w 8085
- 2025-02-11 Mini pecet
- 2025-02-10 Spalił się spaliniak
- 2025-02-10 zarowka wifi - z sensowna apka lub lepiej albo lokalnie lub przez web. I zeby harmonogram miala
- 2025-02-10 Chrzanów => Programista NodeJS <=