  • 51. Data: 2016-03-18 10:28:06
    Temat: Re: Sekundnikow nie bedzie
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 17 Mar 2016 21:41:12 +0100, w <ncf4p8$c5c$2@node2.news.atman.pl>, Shrek
    <...@w...pl> napisał(-a):

    > A już napewno nie powoduje niebezpieczeństwa:P

    W Grudziądzu 2 osoby przeziębiły się. Więc niebezpieczna :P.

  • 52. Data: 2016-03-18 11:28:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    r...@k...pl wrote:

    > Ponawiam -- masz w mieście w ogóle takie sekundniki?

    a jesli nie mam to czy to oznacza, że ich nie widziałem?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 53. Data: 2016-03-18 11:29:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    r...@k...pl wrote:

    > I w jaki sposób te żółte na 100-200 przed skrzyżowaniem mówi mi, że zdążę i
    > gdzie takie cudowne żółte mogę poobserwować? Najwyraźniej taki wynalazek
    > jeszcze do nas nie dotarł.

    na każdym sygnalizatorze. masz w ogóle prawko?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 54. Data: 2016-03-18 11:29:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    Shrek wrote:

    > Czyli zakładasz, że nie każdy wie ile to 5 sekund (kurwa, czy my
    > jesteśmy jakimś narodem debili???) ale każdy wie, kiedy się zmienią światła?

    jak na nie patrzy to wie kiedy się zmienią.
    Hint: żółte

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 55. Data: 2016-03-18 11:42:07
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 18 Mar 2016 10:29:12 -0000 (UTC), w <ncgl9o$r50$1@dont-email.me>, masti
    <g...@t...hell> napisał(-a):

    > na każdym sygnalizatorze. masz w ogóle prawko?

    Ale pali się zielone. Gdzie jest to żółte światło, które mi powie czy mam dać
    już na luz?

  • 56. Data: 2016-03-18 11:42:24
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 18 Mar 2016 10:28:40 -0000 (UTC), w <ncgl8o$r10$1@dont-email.me>, masti
    <g...@t...hell> napisał(-a):

    > a jesli nie mam to czy to oznacza, że ich nie widziałem?

    No tak, to wszystko wyjaśnia.

  • 57. Data: 2016-03-18 11:46:38
    Temat: Re: Sekundnikow ... Żółte.
    Od: "Bolkowik" <b...@d...com>

    <g...@t...hell> napisał(-a):

> [...]

    > gdzie takie cudowne żółte mogę poobserwować? Najwyraźniej taki wynalazek

    Jednak powinien być obowiązkowy egzamin z przepisów dla kazdego kierowcy
    raz na 5 lat.
    Światło żółte nie jest po to żeby mówić czy zdążysz.
    Śiwatło żółte oznacza zakaz wjazdu za sygnalizator, chyba że .....

  • 58. Data: 2016-03-20 19:08:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 18.03.2016 11:29, masti wrote:

    > jak na nie patrzy to wie kiedy się zmienią.
    > Hint: żółte

    Ale jakbym wiedział wcześniej, to jest to wygodne. Tak samo jak klima
    automatyczna czy zmywarka. Prawda?

    Shrek.

  • 59. Data: 2016-03-20 20:02:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Shrek wrote:

    > Ale jakbym wiedział wcześniej, to jest to wygodne. Tak samo jak klima
    > automatyczna czy zmywarka. Prawda?

    autostrada do każdej wsi też jest wygodna, prawda?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 60. Data: 2016-03-20 21:12:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 20.03.2016 20:02, masti wrote:

    > autostrada do każdej wsi też jest wygodna, prawda?

    Raczej nie. Podejrzewam, że ci co im autostrada przez wieś przechodzi
    mają raczej o niej nienalpepsze zdanie. Natomiast nie słyszałem, żeby
    ktoś twierdził, że lepszy od zmywarki jest zlew, od klimatronika gałka.

    Nie chcesz/nie potrzebujesz - ok - twój wybór. Pozwól, że skoro
    większość ma odmienne zdanie, to nie będziesz im swojego siłą narzucał.

    Shrek.