  • 11. Data: 2017-06-04 10:23:23
    Temat: Re: Sekundniki sygnalizatorów legalne
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2017-06-02 o 15:24, Myjk pisze:
    > Fri, 2 Jun 2017 05:24:08 -0700 (PDT), s...@g...com

    > Poprawią się jak zamiast sekundników będą stawiać
    > przy światłach kopacze w dupę, ew. liścio trzaski.
    >
    > Ja nie wiem, się chyba odzwyczaiłem (mało jeżdżę ostatnio),
    > bo jak tylko wyjeżdżam na ulicę, to mnie szlag trafia co
    > ci ludzie wyprawiają za kierownicą zamiast jechać...

    We Wrocławiu przez jakiś czas nie działały kompletnie światła na ul.
    Grodzkiej. Te przy mostach Uniwersyteckim i Pomorskim.
    Wszyscy zauważyli, że płynność ruchu automagicznie wówczas wzrosła.
    Czyli naród jednak potrafi jeździć... tylko mu się nie chce. gdy ktoś
    myśli za niego i nim steruje.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 12. Data: 2017-06-04 17:14:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ktorego? Kwasniewski 170 cm, Tusk 170 cm, Komorowski 174 centymetry.

    Tego pominiętego.

    Shrek

  • 13. Data: 2017-06-04 21:23:15
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl> napisał(-a):

> [...]
    > Wszyscy zauważyli, że płynność ruchu automagicznie wówczas wzrosła.
    > Czyli naród jednak potrafi jeździć... tylko mu się nie chce. gdy ktoś

    A jak fajnie było przez 2 miesiące na Rondzie Żołnierzy Wyklętych.
    Zero korków, spokojny płynny ruch z każdego kierunku.
    Normalnie zawsze widzę tam z 50-70s do zielonego.

  • 14. Data: 2017-06-04 21:51:49
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 03.06.2017 o 16:44, Tata pisze:

    > AH - 165 cm
    > Ulianow - 164 cm
    > Dżugaszwili - 164 cm
    > Benito - 160 cm
    > Goebbels - 165 cm (chociaż to zależy na której nodze)
    > Silvio - 165 cm
    > i wielu, wielu innych wodzów i polityków tejże długości. Wybieraj :-))
    Tu macie ciekawy artykuł o naszym wodzu i wzroście:
    https://tinyurl.com/yaq2rwm8
    Jacek

  • 15. Data: 2017-06-05 13:59:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >Wszyscy zauważyli, że płynność ruchu automagicznie wówczas wzrosła.
    >Czyli naród jednak potrafi jeździć... tylko mu się nie chce. gdy ktoś

    Tylko wiesz - ruch tam jest niezbyt duzy.
    Z mostu Pomorskiego mozna skrecic tylko w prawo, to problemu nie ma.
    Ale z Uniwersyteckiego takze w lewo.

    I skrec, jesli jest gesty potok pojazdow, ktorego nie przerywaja
    swiatla na innych skrzyzowaniach.
    Albo przejedz w poprzek.

    Tam szczesliwie torowiska, to mozna poczekac na srodku (blokujac
    tramwaj, ktory powinien miec pierwszenstwo), i spory ruch pieszych,
    ktory zatrzymuje potok samochodow.

    A czy jadacy Odrzanska w godzinach szczytu tez tak chwalili te
    plynnosc ?

    J.

  • 16. Data: 2017-06-06 14:13:18
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2017-06-02 o 14:24, s...@g...com pisze:
> [...]
    czasu-sekundnik-skrzyzowanie.html

    > Wiadomosc pozytywna. Ciekawe czy ktos zrobi testy czy przepływnosci skrzyżowań sie
    poprawią...

    Testy czy przepływnosci skrzyżowań się poprawią na skutek ujęcia w nowelizacji
    rozporządzenia?
    Myślę że nikt nie zrobi.