  • Data: 2010-10-08 19:13:13
    Temat: Re: Sejm uchwalil zakaz sprzedazy i posiadania benzyny...
    Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak czytam, to jednak "zakazane są substancje odurzające - oprócz tych
    > dozwolonych". Osobiście nie podoba mi się ten przepis, jednak nie jest
    > on tak beznadziejnie durnie sformułowany, jak niektórzy przedstawiają.

    > Jednak doświadczenie wskazuje, że prohibicja jest dobra na zorganizowaną
    > przestępczość.
    >
    > pozdrawiam,
    > --
    > Mariusz 'koder' Chwalba
    Według mnie niemożliwe jest stworzenie logicznego i rozsądnego przepisu w
    materii środków odurzających. Wrzask jest nie o to ze zaszkodziły kilkunastu czy
    kilkuset osobom. W kraju wielkości Polski taka mała ilość przytrutych się
    zwyczajnie nie liczy. Legalny do pewnego momentu handel dopalaczami ujął
    prawdopodobnie rynkowi nielegalnych narkotyków tak dużo kasy że mafia
    narkotykowa wydała polecenie służbowe swoim ludziom żeby to odgórnie ukrócić. To
    zrobili jak umieli. Generalnie jest to typowo faszystowska zagrywka mająca na
    celu utrzymanie wpływów z narkotyków. Teraz powinny zacząć się zabawy. Benzyną
    można się nawalić, butaprenem też. Jest mnóstwo substancji które są powszechnie
    w użyciu i można mieć po nich jazdy. Są legalnie dopuszczone do obrotu. Gdybym
    był producentem dopalaczy to wyszukał bym te substancje i je konfekcjonował i
    sprzedawał. Oczywiście ze stosownymi ostrzeżeniami. Że na przykład nie wolno
    butaprenu wycisnąć do torby z folii i założyć sobie na głowę bo można się
    nawalić. Że nie wolno nawdychać się oparów benzyny bo można mieć wizje.
    Najlepszy z tych preparatów jest chyba podtlenek azotu - gaz rozweselający.
    Spokojnie można nim do pewnego stopnia zastąpić maryśkę. Na dodatek sam bym
    siebie podkablował. I niech by się ze mną bujali że sprzedaję butapren albo
    benzynę w opakowaniach po 5 ml.