    Date: Mon, 30 Jun 2014 10:18:15 +0200
    From: MarcinJM <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Sejm klepnal motocykle 125 cm3
    <lop4a0$79t$1@node2.news.atman.pl>
    <53b06295$0$2362$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2014-06-29 21:01, Tomasz Pyra pisze:
    > Ja to tam nie wiem... Ja na motocykl wsiadłem i pojechałem.

    Ja pierwszy raz na motocyklu wiekszym niz skuter 50ccm (a i ten 2 lata
    wczesniej) jechalem w wieku 42 lat.
    Wsiadlem i pojechalem. Z biegami. Nawet ze sprzegłem.
    Najwiekszym dyskomfortem bylo utrzymanie moto na potoju (brak nawykow i
    odruchow). Ale to trwalo krotko.
    Kurs nie jest w stanie nauczyc mnie niczego, czego bym nie potrafil.
    Wyciaganie kasy.
    Chociaz egamin praktyczny owszem, ma sens (Żeby sprawdzic, czy klient
    ogarnia maszyne). Tu jestem ZA.
    Moim zdaniem na pełne "A" powinny byc w trakcie egzaminu zmieniane
    motocykle: pojemnosciowo i konstrukcyjnie. W koncu pełne "A" jest na
    WSZYSTKIE motocykle.

    MarcinJM gg: 978510
    kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"