  • Data: 2014-06-30 11:09:50
    Temat: Re: Sejm klepnal motocykle 125 cm3
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No i? Lepiej położyć się motorem czy przelecieć nad kierownicą roweru?

    Ja w watku o kladzeniu motocykla chcialem napisac, ze motocykl
    zdecydowanie lepiej hamuje oponami o asfalt niz plastikami.
    Podobnie kierowca na motocyklu szybciej wytraci predkosc hamujac ile sie
    da "na kolach" niz jadac dupa po asfalcie.
    Co wiecej, poki pojazd jest na kolach to ma sie nad nim JAKAKOLWIEK
    kontrole, kiedy jedzie na boku to nie ma sie juz zadnej. Ani nad
    pojazdem, ani nad tym gdzie leci kierowca.

    Moze nie jezdze dziesiatek tysiecy rocznie na moto ale nie wiem czy
    zdecydowalbym sie polozyc motocykl... No chyba, ze musialbym przejechac
    pod naczepa tira i pojechac dalej :)

    --
    jarek