-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "Wycior" <w...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Seicento 900 - problem z odpalaniem na cieplym silniku
Date: Fri, 16 Dec 2011 13:16:39 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 20
Message-ID: <jcfcqn$avi$1@node2.news.atman.pl>
References: <jceqhc$d4t$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 84-10-245-237.dynamic.chello.pl
X-Trace: node2.news.atman.pl 1324037783 11250 84.10.245.237 (16 Dec 2011 12:16:23
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 16 Dec 2011 12:16:23 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <jceqhc$d4t$1@inews.gazeta.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
X-RFC2646: Format=Flowed; Original
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2420740
[ ukryj nagłówki ]> Mam czesty problem z odpalaniem na cieplym silniku - 9 na 10 razy musza
> kilkakrotnie "krecic" aby silnik zaskoczyl. Gdy jest zimny to pali "na
> dotyk". Powymienialem kable, swiece i niestety nie pomoglo. Cewka tez
> zostala sprawdzona. Nigdy nie mam problemow w czasie jazdy ze silnik
> dusi sie czy nierowno pracuje - na moj sluch chodzi idealnie. Czy ktos z
> Was ma moze jakies podejrzenia co to moze byc? Bede wdzieczny za sugestie
Uruchomienie "ssania" daje jakiś efekt?
Problemy tego typu wynikają z utraty kompresji w silniku spowodowanym
osłabieniem szczelności na skutek rozszerzalności cieplnej elementów.
Proponuję obadać powstawanie ubytków oleju i kolor spalin. Jeżeli ich nie ma
odpadają pierścienie tłokowe (spalanie oleju + rozszczelnienie). Temperatura
ma największy wpływ na układ zaworowy. Prawdopodobnie tam tkwi szczegół. Luz
zaworowy w tym motorze redukowany jest hydraulicznie, zatem posądzałbym
uszczelniacze zaworowe, bądź same zawory.
--
Pozdrawiam, Wycior
Następne wpisy z tego wątku
- 16.12.11 17:29 Cezary Daniluk
- 16.12.11 22:34 Wycior
- 19.12.11 07:12 majer
- 19.12.11 16:16 g-jaro
- 19.12.11 16:22 Grejon
- 20.12.11 10:25
- 20.12.11 10:32 Grejon
- 20.12.11 11:22 g-jaro
- 11.09.17 06:47 a...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
Najnowsze wątki
- 2025-03-11 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-03-11 Łódź => System Administrator (Linux, Active Directory) <=
- 2025-03-10 roaming
- 2025-03-10 wodor
- 2025-03-10 Ostrów Wielkopolski => NodeJS Developer <=
- 2025-03-10 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-10 Częstochowa => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-10 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produkc
- 2025-03-10 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-03-10 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-10 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-10 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-10 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security