  • 1. Data: 2013-01-17 09:30:06
    Temat: Second Level Address Translation
    Od: Robert Winkler <n...@n...org>

    Witam

    Czy zna ktoś stronę opisującą które z procesorów intela wspierają SLAT.
    Wiem że dostępne jest ta funkcja w procesorach z rodziny Nehalem
    i nowszych, czyli w i3, i5 oraz i7. Trafiłem jednak też na informacje iż
    cześć z tych procesorów nie posiada tej funkcji, dotyczyło to chyba
    niektórych procesorów mobilnych.
    I tu pojawi się problem, planuje zakup laptopa który MUSI posiadać
    procesor obsługujący Second Level Address Translation,
    i wolałbym wiedzieć czy warto go kupować zanim wydam te 5-6 tyś.

    _
    Pozdrawiam
    Robert

  • 2. Data: 2013-01-17 09:44:06
    Temat: Re: Second Level Address Translation
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 17 Jan 2013 09:30:06 +0100, Robert Winkler napisał(a):

> [...]
    > procesor obsługujący Second Level Address Translation, i wolałbym
    > wiedzieć czy warto go kupować zanim wydam te 5-6 tyś.

    U Intel SLAT nazywa się EPT. Więc może tak:

    http://ark.intel.com/pl/search/advanced/?s=t&VTX_Ext
    endedPageTables=true

  • 3. Data: 2013-01-17 12:15:59
    Od: Robert Winkler <n...@n...org>

    > U Intel SLAT nazywa się EPT. Więc może tak:
    >
    > http://ark.intel.com/pl/search/advanced/?s=t&VTX_Ext
    endedPageTables=true

    Dzięki, o taką stronę chodziło.

    __
    Robert

  • 4. Data: 2013-01-20 02:09:18
    Od: "T.F." <t...@U...wp.pl>

    "Robert Winkler" ...

    > planuje zakup laptopa który MUSI posiadać procesor obsługujący Second Level
    > Address Translation,

    czyzby WP8 SDK ?

    --
    T.F.