  • Data: 2023-10-22 18:52:47
    Temat: Re: Seba leciał 314km/h
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.10.2023 o 15:30, nadir pisze:

    > Od którego jest kupa wyłączeń.

    Nie wątpię, ale które z nich ma wsparcie w filmiku?

    > Nie to samo, nie ma wykluczeń(pomijając pojazdy uprzywilejowane) od
    > przekraczania prędkości.

    Wystarczy stan wyższej konieczności. Choćby właśnie taka sytuacja jak
    samochód nadjeżdżający z tyłu. Chujki kiedyś kogoś tak poganiały a sąd
    uniewinnił.

    > Jazda lewym/środkowym pasem kontra +300km/h na drodze publicznej?
    > Codziennie setki tysięcy pojazdów na naszych drogach porusza się lewym
    > pasem, słusznie lub niesłusznie, ale nie giną z tego powodu.

    A tutaj z tego powodu zginęli. Bo jakby KIA jechała prawym to do kolizji
    by nie doszło.

    > Już pomijając, że ten filmik to tyko symulacja, to, że czego nie ma na
    > filmie, nie znaczy że nie było tego w rzeczywistości.

    Nie, w filmiku jest fragment, gdy analizują autentyczny filmik z
    rejestratora pojazdu jadącego z naprzeciwka.

    > Tak samo powszechne jak przekraczanie prędkości czy jazda lewym pasem.
    > Ale homologacja jest na konkretne wyposażenie pojazdu, to że u nas
    > wszyscy mają to w dupie, to akurat żadna nowość. Ale na przykład w
    > takich Niemczech, które różni zapierdalacze podają za przykład
    > nieskrępowanej wolności, nie przejdziesz badania TUV jak chociażby
    > głupie opony i/lub felgi nie mieszczą się w homologacji dopuszczonej
    > przez producenta dla konkretnego modelu pojazdu.

    I co, BMW nie przeszło przeglądu?