  • 11. Data: 2015-09-23 18:39:27
    Temat: Re: Seat Cordoba i silnik VW 1.4 - rozważania przyszłościowo-filozoficzne
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu środa, 23 września 2015 11:28:33 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
> [...]
    Od nowości garażowana, przebieg 70 tysięcy, czarne blaszki itd. Silnik to

    Mam Cordobe z 99 roku z identycznym silnikiem. Przebieg 180 tys-realny

    Korozja to rzeczywiście jest problem. Ja nie zwracałem na to uwagi.
    (Nie wiedziałem że to jest problem). No i już miałem podłogę spawaną.
    Zwłaszcza tam gdzie były damskie obcasy.

    Plus zawsze może się trafić jakaś stłuczka i obtarcie.

    Pod względem mechanicznym.
    Zaczyna trzeszczeć tapicerka - trochę denerwuje.
    Zalety - cena części no i że to prawie VW.
    Wymiana amortyzatorów + tył hamulce (nie najtańsze) razem 900 zł.
    Dwa lata temu skrzynia regenerowana 1100 zł.
    Auto mam od 8 lat.
    I pod względem obsługi mechanicznej nie narzekam.
    Raz do roku jedzie do mechanika i wydaje na niego wtedy około 1000 zł.
    Powoli traci to sens ale mam pewność co mam pod maską.
    A jak się mam małe dzieci to dla mnie jest to najważniejsze.
    PS
    Tylko raz mi się zdarzyło że padł mi w trasie.
    Ale cewka wyschła i na następny dzień zapalił. :)

  • 12. Data: 2015-09-24 01:27:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak bys byl producentem nierogich samochodow to robil bys je tak zeby cwierc wieku i
    pol miliona kilometrow przejezdzaly?. Chyba nie. Ci co maja fabryki samochodow glupsi
    od Ciebie nie sa. Takie samochody robione sa tak zeby z 200 tysiecy zrobily.
    Oczywiscie u super kapelusznika taki przebieg mozna podwoic. Korozja to nie tylko od
    wody i soli. To rowniez korozja zmeczeniowa. I w przypadku samochodu wplyw na nia ma
    nie blacha a stan drog po ktorych samochod jezdzi. Stare samochody sprowadzane z
    krajow gdzie sa rowniejsze drogi maja blache w o niebo lepszym stanie niz
    eksploatowane w Polsce. Teraz jest sporo lepiej niz bylo kiedys ale do powszechnej
    rownosci drog do Niemiec sporo nam brakuje.