eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySeat Cordoba i silnik VW 1.4 - rozważania przyszłościowo-filozoficzneRe: Seat Cordoba i silnik VW 1.4 - rozważania przyszłościowo-filozoficzne
  • Data: 2015-09-23 00:24:08
    Temat: Re: Seat Cordoba i silnik VW 1.4 - rozważania przyszłościowo-filozoficzne
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Tue, 22 Sep 2015 13:05:16 -0700 (PDT), m...@g...com
    napisał(a):

    > Moim celem jest coś pomiędzy - użytkować auto na co dzień, jeździć nim
    > wszędzie, czy upał, czy mróz, wsiadam, zapalam i jadę. Jednocześnie chcę je
    > utrzymywać w stanie wręcz fabrycznym, nie szczedząc na materiałach
    > eksploatacyjnych i ewentualnych naprawach. Zresztą kupując ten samochód
    > zamierzam wydać jakieś drugie tyle co koszt zakupu na wszelkie wymiany
    > eksploatacyjne i solidne zabezpiecznie antykorozyjne. Nie sądzę, aby przy
    > tak bardzo należytym utrzymywaniu wozu nagle wyskoczyła fala sporych
    > wydatków, bo wszystko można przecież na czas wymieniać.

    Nie sądzę żeby były problemy - jak auto ma 17 lat i 70 tys przebiegu to
    jeszcze powinno spokojnie pojeździć.

    Natomiast ja cały czas nie łapię skali Twojego hopla na punkcie tego auta i
    czy bardziej mówisz po prostu o dbaniu w sposób "rozsądny", czyli po prostu
    utrzymaniu auta w prawidłowym stanie technicznym, czy planujesz wymieniać
    drzwi za każdym razem jak Ci ktoś grzmotnie w nie na parkingu.

    Po prostu musisz sobie rozważyć jak będą wyglądać siły i środki jakie
    będziesz na to auto przeznaczał w porównaniu z jeżdzeniu 60KM, pełnoletnią
    Cordobą, która na dzisiejsze standardy nie ma pewnie ani wyposażenia, ani
    osiągów, ani nawet nie jest szczególnie oszczędna.

    Bo może masz dobry pomysł i podejście, ale obiekt westchnień można lepiej
    wybrać nawet w obrębie jednego modelu ? :)

    > Bardziej interesuje
    > mnie właśnie kwestia trwałości samego silnika i skrzyni biegów i
    > ewentualnych zagrożeń, które mogą na mnie z tej strony czyhać. Jakie
    > przebiegi robią bez remontu te silniki?

    Pewnie spokojnie liczone w setkach tysięcy kilometrów.
    Ale jakie to ma znaczenie jak taki silnik kosztuje 400zł, a skrzynia 200?
    :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: