  • Data: 2010-06-13 18:35:03
    Temat: Re: Seagate - problem .
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Boch" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:hv2bhe$ct1$1@inews.gazeta.pl...
    > Dysk to Seagate Barracuda 7200.10 250giga.
    > Może jakiś pomysł ... - czy tylko już nowy dysk czeka .

    Miałem podobny problem z dyskiem Seagate 320GB Seagate seria 11.
    Start windowsa i restart.
    Sprawdziłem dysk programem MHDD i wyszło, ze ma uszkodzone sektory (kilka),
    ale nie dało się ich remapować.
    Zgrałem wszystkie prartycje na dysk 500GB (bo taki miałem pod ręką) z opcją
    omijania błędnych sektorów, po czym wyzerowałem dysk i oddałem do sklepu
    (był na gwarancji). Po tygodniu dostałem nowy i zgrałem z powrotem te
    partycje na nowy dysk i o dziwo windows ruszył, ponaprawiał jakieś tam pliki
    i działał bez reinstalowania. Bazy danych i programy nie ucierpiały.