  • Data: 2009-03-16 16:47:51
    Temat: Re: Scottoiler - kto mi to zamontuje we Wrocławiu?
    Od: Seba <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No wez! Zartujesz czy serio tak?
    > Zaloze sie ze krocej ci zajmie zalozenie tego niz dojazd do
    > montera... Trudno to spieprzyc. Poprzymierzaj na paska
    > zaciskowych zanim zalozysz na stale i tyle.

    Ej, no - pytanie bez zartow bylo.
    Sam wiesz, ze montaz tego to nic skomplikowanego - ale diabel tkwi w
    szczegolach (buzar i ditron juz jeden podali) wiec wolabym, zeby mi
    to zamontowal ktos kto juz te niuanse zna i nie bedzie odkrywal
    ameryki przy montazu tego ustrojstwa. Tylko i az tyle.

    Sebastian S.