-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Ścieżki rowerowe w centrach miast to bzdura
Date: Sun, 05 Jul 2015 13:35:04 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 76
Message-ID: <mnb4pc$quk$1@node1.news.atman.pl>
References: <5597b5a4$0$8367$65785112@news.neostrada.pl>
<mn8p6j$bvu$1@usenet.news.interia.pl> <mn92et$ks8$1@node2.news.atman.pl>
<mn9c9r$ikt$1@usenet.news.interia.pl> <mn9gs8$6a4$1@node1.news.atman.pl>
<mn9ljg$5mu$1@usenet.news.interia.pl> <mn9n1o$e09$1@node1.news.atman.pl>
<mn9o4m$ast$1@usenet.news.interia.pl> <mname2$c3i$1@node1.news.atman.pl>
<mnandb$b0q$1@usenet.news.interia.pl> <mnaot1$ejd$1@node1.news.atman.pl>
<mnb3oe$540$1@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1436096108 27604 83.142.198.226 (5 Jul 2015 11:35:08
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 5 Jul 2015 11:35:08 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.5.0
In-Reply-To: <mnb3oe$540$1@usenet.news.interia.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2565355
[ ukryj nagłówki ]On 2015-07-05 13:17, mk4 wrote:
>>>> Dokąd? Za chwile jest skrzyżowanie gdzie wolno jechać tylko na wprost,
>>>> zaraz dalej jeden pas. Jak dobudowanie 3 pasa miałoby poprawić
>>>> przepustowość? Bo skoro ograniczeniem jest 1 pas dalej, to
>>>> dobudowanie 3
>>>> pasa w żaden sposób przepustowości nie zwiększy, jedynie obniży
>>>> prędkość
>>>> (i tak niską)
>>>
>>> Zepchnales dyskusje w opary absurdu przywiazujac sie do jakies
>>> konkretnej sytuacji (takie extremum lokalne)
>>
>> Taa - korki w szczycie to ekstremum lokalne?
>
> I ty tak powaznie? Znow albo nie zrozumiales istoty wypowiedzi albo
> ponosi sie chec manipulacji. Tak czy tak bez sensu rozmawiac z kims kto
> rozmawiac nie chce a zalezy mu tylko na sprowadzeniu sprawy do absurdu.
Tak - na poważnie - weź sobie wejdź na korkowo.pl i zobacz jak wygląda
centrum Warszawy w godzinach szczytu. Jest czarne. I żadne poszerzanie
ulic w centrum tego nie zmieni. Więc dobudowywanie nowych pasów jest
stratą przestrzeni. Pod tym względem prawie wszystko jest bardziej
użyteczne.
>> Przepraszam cię bardzo - wyraźnie napisałem co sądzę o poszerzaniu ulic
>> w _centrach_ a nie Świętokrzyskiej w DC i dlaczego. Więc proszę cię, nie
>> wmawiaj mi, że ograniczyłem się do tej jednej ścieżki. Nawet zacytowałeś
>> tow tym poście. Więc zarzucasz mi (niesłusznie) manipulację, sam
>> manipulując. Cynizm czy głupota?
>>
>
> Bo wlasnie bez sensu zaczales o tym pisac. Nie zauwazyles? A potem
> usilujesz ten przez siebie wprowadzony bezsens podtrzymywac. W zadnym
> momencie naszej rozmowy nie podjalem tematu zadnej konkretnej ulicy.
Bo podjecie jakiegokolwiek realnego przykładu pokazałoby, że dobudowanie
dodatkowego pasa w centrum miasta w 95% nie dałoby nic - co najwyżej
zmieniło lokalizację korka. Problemem nie jest zwykle ilośc pasów, a
wąskie gardła w postaci skrzyżowań.
> Czyli wyszlo, ze za ze soba rozmawiasz. Wiedzialem, ze moze byc zle ale
> nie ze az tak.
>
> A co do centrum - jestem ciekaw jak je definiujesz i czy dla ciebie
> sprowadza sie ono do trzech ulic na krzyz?
Centrum to centrum.
>>> No zabiore ci pol zarobkow i powiem, ze hmm - no przeciez nadal mozesz
>>> przezyc a wkolo tylu potrzebujacych. A skoro mozesz przezyc to znaczy
>>> sie nie byly ci potrzebne. Wchodzisz w to?
>>
>> No przecież właśnie tak dokładnie jest... Na tym polegają podatki.
>>
>
> Odracaj kota ogonem dalej. Poki co podatki placa wszyscy a skala jest pi
> razy oko liniowa.
Ja? Przecież to ty zaproponowałeś:P
>> Taa - bo nie masz nic lepszego do roboty niż liczenie rowerzystów:P A
>> jak to jest, że na mocno zadupiastej ulicy na peryferiach przejeżdza
>> średnio 5 rowerzystów na zmianę świateł, a tobie w centrum wychodzi 10
>> razy mniej?
>>
> No wlasnie tych 5 to (byc moze) jest na skandalicznie malym obszarze
> gdzies w kilku miejscach i jeszcze w bardzo ograniczonym czasowo
> okresie. A sciezek sa dziesiatki czy setki kilometrow przez 7 dni w
> tygodniu i 24h na dobe.
Tak - jasne - u mnie na zadupiu jest 5 na minutę, a w centrum 5 na 15
minut. Już ci wierzę:P
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.07.15 14:05 elmer radi radisson
- 05.07.15 15:00 Mieszczuch
- 05.07.15 15:06 elmer radi radisson
- 05.07.15 16:04 Cavallino
- 05.07.15 16:19 Alf/red/
- 05.07.15 16:45 Pawel O'Pajak
- 05.07.15 16:59 Pawel O'Pajak
- 05.07.15 18:10 Axel
- 05.07.15 18:17 Cavallino
- 05.07.15 19:26 mk4
- 05.07.15 19:46 Shrek
- 05.07.15 23:13 RadoslawF
- 06.07.15 00:14 Tomasz Pyra
- 06.07.15 09:47 elmer radi radisson
- 06.07.15 10:13 RadoslawF
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=