eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyŚcieżki rowerowe w centrach miast to bzdura › Re: Ścieżki rowerowe w centrach miast to bzdura
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: mk4 <m...@d...null>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ścieżki rowerowe w centrach miast to bzdura
    Date: Sun, 5 Jul 2015 13:17:29 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 89
    Message-ID: <mnb3oe$540$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <5597b5a4$0$8367$65785112@news.neostrada.pl>
    <mn8p6j$bvu$1@usenet.news.interia.pl> <mn92et$ks8$1@node2.news.atman.pl>
    <mn9c9r$ikt$1@usenet.news.interia.pl> <mn9gs8$6a4$1@node1.news.atman.pl>
    <mn9ljg$5mu$1@usenet.news.interia.pl> <mn9n1o$e09$1@node1.news.atman.pl>
    <mn9o4m$ast$1@usenet.news.interia.pl> <mname2$c3i$1@node1.news.atman.pl>
    <mnandb$b0q$1@usenet.news.interia.pl> <mnaot1$ejd$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 031011182098.warszawa.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1436095054 5248 31.11.182.98 (5 Jul 2015 11:17:34
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 5 Jul 2015 11:17:34 +0000 (UTC)
    X-Mozilla-News-Host: news://usenet.news.interia.pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.0.1
    In-Reply-To: <mnaot1$ejd$1@node1.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2565353
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2015-07-05 10:12, Shrek wrote:
    > On 2015-07-05 09:46, mk4 wrote:
    >
    >>>>> Skoro poruszają się sprawnie, to po co im dodatkowy pas?
    >>>>
    >>>> Po to, ze zawsze moga prouszac sie sprawniej.
    >>>
    >>> Dokąd? Za chwile jest skrzyżowanie gdzie wolno jechać tylko na wprost,
    >>> zaraz dalej jeden pas. Jak dobudowanie 3 pasa miałoby poprawić
    >>> przepustowość? Bo skoro ograniczeniem jest 1 pas dalej, to dobudowanie 3
    >>> pasa w żaden sposób przepustowości nie zwiększy, jedynie obniży prędkość
    >>> (i tak niską)
    >>
    >> Zepchnales dyskusje w opary absurdu przywiazujac sie do jakies
    >> konkretnej sytuacji (takie extremum lokalne)
    >
    > Taa - korki w szczycie to ekstremum lokalne?

    I ty tak powaznie? Znow albo nie zrozumiales istoty wypowiedzi albo
    ponosi sie chec manipulacji. Tak czy tak bez sensu rozmawiac z kims kto
    rozmawiac nie chce a zalezy mu tylko na sprowadzeniu sprawy do absurdu.

    >
    >> Mysle, ze twoj dryf jest calkowicie swiadomy i sluzy jedynie biciu piany
    >> oraz zrobieniu z wyjatku reguly, ktora mialaby miec szersze zastosowanie
    >> - a jest tylko (byc moze akurat chlubnym) wyjatkiem.
    >
    > Przepraszam cię bardzo - wyraźnie napisałem co sądzę o poszerzaniu ulic
    > w _centrach_ a nie Świętokrzyskiej w DC i dlaczego. Więc proszę cię, nie
    > wmawiaj mi, że ograniczyłem się do tej jednej ścieżki. Nawet zacytowałeś
    > tow tym poście. Więc zarzucasz mi (niesłusznie) manipulację, sam
    > manipulując. Cynizm czy głupota?
    >

    Bo wlasnie bez sensu zaczales o tym pisac. Nie zauwazyles? A potem
    usilujesz ten przez siebie wprowadzony bezsens podtrzymywac. W zadnym
    momencie naszej rozmowy nie podjalem tematu zadnej konkretnej ulicy.
    Czyli wyszlo, ze za ze soba rozmawiasz. Wiedzialem, ze moze byc zle ale
    nie ze az tak.

    A co do centrum - jestem ciekaw jak je definiujesz i czy dla ciebie
    sprowadza sie ono do trzech ulic na krzyz?

    >>> No więc tu z pewnością dodatkowy pas jest przekrczeniem tego oprimum, bo
    >>> nic już nie da.
    >
    > A co za różnica - przepustowość nie berze pod uwagę historii - trzeci
    > pas, to trzeci pas - nie ma znaczenia skąd się wziął, kto komu go
    > zabrał. Zresztą tam "od zawsze" były dwa pasy. Dalej jest wąskie gardło
    > z jednego pasa i tylko to ma znaczenie.
    >
    >> No zabiore ci pol zarobkow i powiem, ze hmm - no przeciez nadal mozesz
    >> przezyc a wkolo tylu potrzebujacych. A skoro mozesz przezyc to znaczy
    >> sie nie byly ci potrzebne. Wchodzisz w to?
    >
    > No przecież właśnie tak dokładnie jest... Na tym polegają podatki.
    >

    Odracaj kota ogonem dalej. Poki co podatki placa wszyscy a skala jest pi
    razy oko liniowa.

    Ja mowie, zeby zabrac tobie bo za polowe tez przezyjesz z czego wniose

    >> W ten sposob mozna liczbe pasow zo zera zredukowac i powiedziec, ze
    >> swiat sie nie skonczyl.
    >>
    >
    >>> Krótko pisząc - pieprzysz. Jest uczęszczana. Chyba padasz ofiarą
    >>> rozumowania p którym pisałem na początku - nie widzisz korków na
    >>> buspasach i ścieżkach, to uznajesz że są one nieoptymalnie
    >>> wykorzystywane;)
    >
    >> Skoro jade jakis kawalek w duzym natezeniu 15 minut a w tym czasie
    >> spotykam jakies ~10 rowerow (a samych samochodow w zasiegu wzroku mam
    >> duzo duzo wiecej) to wybacz - ale nie uczeszcza.
    >
    > Taa - bo nie masz nic lepszego do roboty niż liczenie rowerzystów:P A
    > jak to jest, że na mocno zadupiastej ulicy na peryferiach przejeżdza
    > średnio 5 rowerzystów na zmianę świateł, a tobie w centrum wychodzi 10
    > razy mniej?
    >
    No wlasnie tych 5 to (byc moze) jest na skandalicznie malym obszarze
    gdzies w kilku miejscach i jeszcze w bardzo ograniczonym czasowo
    okresie. A sciezek sa dziesiatki czy setki kilometrow przez 7 dni w
    tygodniu i 24h na dobe.

    --
    mk4

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: