  • 61. Data: 2016-04-26 02:04:34
    Temat: Re: Ściereczka obniżająca rachunki za prąd :-)
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Cóż począć... chyba tylko dziecko...

    żeby się musiało męczyć na tym świecie, z tą wszechobecną bandą kretynów
    ? Odradzam.

  • 62. Data: 2016-04-26 02:25:32
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > żeby się musiało męczyć na tym świecie, z tą wszechobecną bandą kretynów ?
    > Odradzam.

    Ktoś musi... Nikt, ani my, ani kretyni, nie są wieczni. W każdym razie, po
    bur...agencjach towarzyskich nie chcę ku temu chadzać, to ma być po bożemu.
    Może ktoś weźmie UZI i wytłumaczy paru osobom, że ich tok myślenia jest
    niewłaściwy. Jak w tej dziwnej piosence - Bo jak nie my, to kto?

    --
    Wyindywidualizowaliśmy się
    z rozentuzjazmowanego tłumu

  • 63. Data: 2016-04-26 02:35:09
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Może ktoś weźmie UZI i wytłumaczy paru osobom, że ich tok myślenia jest
    > niewłaściwy. Jak w tej dziwnej piosence - Bo jak nie my, to kto?

    Tylko problem polega na tym, że zawsze to jest problem dwukierunkowy.
    Ktoś to bydło wybiera:

    4719,wiecie-kim-jestem-jak-nie-wpuscicie-pis-u-macie
    -prze-e.html?utm_source=facebook.com&utm_medium=SM&u
    tm_campaign=FB_Gazeta

    Więc - chyba najpierw trzeba prostować naród. Ale - jak to robić bez
    wyprostowania władzy ? Kółko zamknięte.

  • 64. Data: 2016-04-26 08:52:54
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    ACMM-033 napisało:

    >>> W .sg kosze wcale nie są tak często, jak u nas w .pl! A jednak oni
    >
    > No chociażby.

    Powstrzymuja się też przed innymi rzeczami, przed którymi warto. Jak
    się tworzy dużą społeczność, w której się dużo dzieje, to warto się
    powstrzymać choćby przed tym, by jeden drugiemu zanadto się w nieswoje
    nie wtrącał i nie przeszkadzał. Oni to potrafią.

    > Poczekajmy na skutki, jak im kiedyś zdejmą bata z dupy...
    > Czy to w postaci jakiegoś nahaja, czy mandatu nie za dwa złote.

    Zdjęli już pół wieku temu. Wtedy my (Europejczycy, godnie reprezentowani
    przez Brytyjczyków) poszliśmy sobie stamtąd ze swoimi porządkami. Odtąd
    sami sobie wybierają jak mają żyć. Więc czekaj tatka latka -- dobra zmiana
    tam nie przyjdzie. Cieszyć się na zapas, że im krowa zdechnie, nie ma co.

    --
    Jarek

  • 65. Data: 2016-04-26 11:40:23
    Od: Czarek Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 21.04.2016 o 22:47, Marek pisze:
    > Czego to ludzie nie wymyślą:
    >
    > https://youtu.be/jwt0LK7KZ4w

    Dlatego muszą skompensować te obniżki i za telewizor do rachunku
    doliczyć!

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl