    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Ściereczka obniżająca rachunki za prąd :-)
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    Date: Mon, 25 Apr 2016 18:53:22 +0200

    Pan Marek napisał:

    > A jakby każdy po sobie sprzątał nie byłoby taniej? Bo wtedy ten etat
    > byłby może zbędny? Taki ekonomiczny argument się pierwszy narzuca.

    A jakby tak w ogóle nie używać jednorazowych opakowań? A jakby tak
    wszyscy chodzili w takich samych ubraniach? A jakby tak... Jest wiele
    rzeczy, które można przytłoczyć takimi "ekonomicznymi argumentami".
    Wszystko da się zorganizować taniej niż jest. Jednak człowiek jest
    istotą kulturową, co ma go podobno odróżniać od zwierząt. Dlatego
    wiele go kosztują działania, przeciwko którym z łatwością można
    wysunąć mnóstwo argumentów -- ekonomicznych, logicznych itp.

    --
    Jarek