    From: kapec <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Schubertha C3 uj szczelil...
    Date: Mon, 11 Jun 2012 12:40:07 -0700 (PDT)

    Dzis wlasnie sprawa sie definitywnie wyjasnila.
    Poslalem maila do Magdeburga z prosba o pomoc. Odeslali mi mailem
    zwrotnym info, kto sie zajmuje dystrybucja na nasz kraj. Nr tel nie
    odpowiadal, mail odbijal. Po telefonie do fabryki opisujacym praktyki
    polskiego przedstawiciela (jak sie pozniej okazalo nie tylko polskiego
    bo pan Marcin Szambelan jest tez dystrybutorem na Litwe, Lotwe i
    Ukraine) odezwal sie do mnie ow pan z prosba o naswietlenie problemu.
    Powiedzialem co i jak, troche sie krzywil, ze kask sam rozebralem i ze
    nie mam papierow zakupowych ale po krotkiej dyskusji obiecal, ze wysle
    mi linke. No i dzis doszla. Ba, nie linka ale caly mechanizm
    podnoszenia/opuszczania blendy. Juz zamontowany. Dziekuje ci Panie
    Marcinie Szambelanie !! Schuberth to jednak solidna firma.