    From: "maniek" <m...@b...maila.bo.spamuja.smieciarze>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Schemat wewnętrzny bramki TTL serii F, ALS, AS
    Date: Sun, 24 May 2009 11:02:51 +0200

    "Sławomir Szczyrba" news:slrn.h1gnl1.aum.steev@hot.pl

    > Google milczą, eh?
    > < http://42.pl/u/1F9f >

    Szukałem pod kątem PDF-ów.
    Skoro PDF-a nie znalazłem to stwierdziłem, że należy w ogóle zapomnieć.
    Skoro taki dobry jesteś w poszukiwaniach to poproszę jeszcze jakiś dokument
    na temat budowy wewnętrznej typowej bramki wykonanej w technologii "F" "ALS
    "AS"
    Bez problemu można znaleźć schemat wewnętrzny od zwykłej po przez stare L,
    H, kolejne LS, S gdzie dokładnie widać co zmieniono, co zmniejszono, co
    dodano.
    Nigdy jednak nie natknąłem się na czym polegały ulepszenia kolejnych wersji
    ALS, F, AS i jakie są wewnętrzne zmiany w strukturze.