  • Data: 2010-09-22 09:35:21
    Temat: Re: Schemat nadajnika i odbiornika na pasmo 433Mhz
    Od: bobofrut <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomościnews:i7bbsi$h2o$1@news.onet.pl...

    > a i tak (patrząc w tme) gotowy nadajnik +odbiornik kosztuje tyle co ten
    > scalak (CC1000) wiec przy komunikacji jednokierunkowej wybór moim zdaniem
    > jest prosty ;)

    Dziękuję za odpowiedzi, jednak ja nie szukam gotowca, tylko
    sprawdzonego schematu, który by mi pomógł sklecić to cudeńko abym
    potem mógł je synowi pokazać i pochwalić się, że je zrobiłem z pomocą
    grupowiczów pl.misc.elektronika.

    P.S.
    Nadajnik zrobiłem i przetestowałem na jednym z chińskich gotowców i
    działa, ale utknąłem na nieszczęsnym odbiorniku.