  • 21. Data: 2014-01-19 23:56:13
    Temat: Re: Schemat
    Od: Marek Borowski <m...@x...com>

    On 19/01/2014 23:34, JK wrote:

    > He, he. Stary a głupi.
    Mowisz o sobie? - wspolczuje.

    > Nie chce mi się tłumaczyć komuś,
    Bo nie masz racji ani tym badziej argumentow.

    > komu nie chce się/nie potrafi,
    > krótkiego posta po polsku napisać.

    Juz sie wypowiadalem, przykladanie wagi do malo istotnego
    jezyka regionalnego uwazam za kamuflowanie faktu, ze sie nie ma
    nic do powiedzenia na powazne tematy.

    Marek

  • 22. Data: 2014-01-20 00:23:42
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marek,

    Sunday, January 19, 2014, 11:56:13 PM, you wrote:

    [...]

    > Juz sie wypowiadalem, przykladanie wagi do malo istotnego
    > jezyka regionalnego uwazam za kamuflowanie faktu, ze sie nie ma
    > nic do powiedzenia na powazne tematy.

    Gdzie ten poważny temat? Ja tu widzę tylko niepoważny trolling na
    poziomie poniżej nawet naszego Lolka.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 23. Data: 2014-01-20 00:58:01
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2014-01-19 23:56, Marek Borowski pisze:

    > Mowisz o sobie? - wspolczuje.

    No tak. Tu mnie masz. Taka przedszkolna riposta nie może pochodzić od
    kogoś dojrzałego. Czyli nie stary a głupi, a jedynie głupi.

    > Bo nie masz racji ani tym badziej argumentow.

    Zaraz dam ci argument. Tylko napisz, "czy ty pracujesz na umowie
    śmieciowej"?

    > Juz sie wypowiadalem, przykladanie wagi do malo istotnego
    > jezyka regionalnego uwazam za kamuflowanie faktu, ze sie nie ma
    > nic do powiedzenia na powazne tematy.

    No cóż. Zapewne udzielasz się aktywnie na innych grupach/forach gdzie
    używa się innego mało istotnego "języka regionalnego".
    Pochwalisz się swoimi wpisami? Obawiam się, że nie, no bo jak ktoś kto
    nie opanował swojego własnego języka mógłby nauczyć się obcego :->

    JK

  • 24. Data: 2014-01-20 08:05:55
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    W dniu 19.01.2014 22:25, A.L. pisze: