  • 11. Data: 2014-01-18 21:34:02
    Temat: Re: Schemat
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    W dniu 2014-01-18 20:37, inny punkt siedzenia... pisze:
    > wypierdalaj do unii z tą swoją słuszną ideologią...

    Trolu, wsadź sobie fazę w dupę i dotknij językiem do uziemienia.

  • 12. Data: 2014-01-18 23:42:23
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 18 Jan 2014 06:32:29 -0800 (PST), Otaku Lelouch
    <s...@g...com> wrote:

    >Witam mam taki schemat:
    >http://ifotos.pl/zobacz/Beztytuup_epernan.png/
    >Według niego będę musiał podłączyć układ. Tylko w tym jest problem nie mam pojęcia
    jak. Gdzie jest + i - itp. Czy mógłby ktoś mi to wytłumaczyć, albo najlepiej
    rozrysować skąd dokąd mają dochodzić kabelki ? Z górki dzięki.

    To nei jest portal korepetycyjny. Zadania dompwe robi sie samemu

    A.L.

    P.S> A potem sei dziwimy ze tyle umow smieciowych...

  • 13. Data: 2014-01-19 00:20:19
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Otaku Lelouch" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    To prawda + i - jest ale tylko przy zasilaczu.
    No i wiem z tego schematu tyle, że mam podłączyć kabelki '-' z zasilacza do
    "com" z woltomierza i "+" z zasilacza do do wybranej wartości przy
    woltomierzu. A resztę jak ? Te wszystkie amperomierze i rezystory.

    Czy to jest zadanie ze szkoły/uczelni? Jaka klasa/rok studiów?

    Ogólnie to przyjęto taką umowę, że linie na schemacie to kabelki. Jak linia
    na schemacie się rozgałęzia lub łączy to znaczy, że kabelki się łączą lub
    rozgałęziają.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 14. Data: 2014-01-19 00:51:40
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2014-01-18 23:42, A.L. pisze:

    > To nei jest portal korepetycyjny. Zadania dompwe robi sie samemu

    Ty swojego, zdaje się, nie zrobiłeś.

    > P.S> A potem sei dziwimy ze tyle umow smieciowych...

    Co ma piernik do wiatraka. Zachowaj swoje złote myśli dla siebie.

    JK

  • 15. Data: 2014-01-19 11:16:59
    Od: "Lon" <l...@d...org>

    Użytkownik "inny punkt siedzenia..." napisał w wiadomości grup

    mylisz się, im po/eu urządziło burzę mózgów...

    Raczej indoktrynacja religijna wyłączyła myślenie zastępujące je wiarą w
    cuda.

  • 16. Data: 2014-01-19 13:27:29
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 2014-01-19 00:51, JK pisze:

    10/10

  • 17. Data: 2014-01-19 18:27:52
    Od: Marek Borowski <m...@x...com>

    On 19/01/2014 00:51, JK wrote:

    > Ty swojego, zdaje się, nie zrobiłeś.

    > Co ma piernik do wiatraka. Zachowaj swoje złote myśli dla siebie.

    To, ze jak ktos uwaza na szkola/studia jest po to aby miec po nich
    papierek a nie wiedze to niech potem sie nie dziwi ze zarabia ile
    zarabia. Tu A.L. ma 100% racji.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 18. Data: 2014-01-19 22:03:47
    Od: Bo t manager <b...@W...poczta.wp.pl>

    Otaku Lelouch wrote:

> [...]
    > najlepiej rozrysować skąd dokąd mają dochodzić kabelki ? Z górki dzięki.

    Za dwie stówy powiem Tobie co i jak.

    Bo(o)t manager

  • 19. Data: 2014-01-19 22:25:20
    Od: A.L. <a...@a...com>

    Przeciez studia sa w Polsce bezplatne.

    A.L.

  • 20. Data: 2014-01-19 23:34:23
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2014-01-19 18:27, Marek Borowski pisze:

    > To, ze jak ktos uwaza na szkola/studia jest po to aby miec po nich
    > papierek a nie wiedze to niech potem sie nie dziwi ze zarabia ile
    > zarabia. Tu A.L. ma 100% racji.

    He, he. Stary a głupi.
    Nie chce mi się tłumaczyć komuś, komu nie chce się/nie potrafi,
    krótkiego posta po polsku napisać.

    JK