eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySaxo 1.1Pb lub 1.5ONRe: Saxo 1.1Pb lub 1.5ON
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Daniel Kubiak <d...@i...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Saxo 1.1Pb lub 1.5ON
    Date: Tue, 29 Jun 2010 23:59:06 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 37
    Message-ID: <i0dq80$sl8$1@news.onet.pl>
    References: <i0av02$ltp$1@news.onet.pl> <i0c434$ptl$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: rtr.bofh.czest.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1277848640 29352 193.93.89.5 (29 Jun 2010 21:57:20 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 29 Jun 2010 21:57:20 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.1.10) Gecko/20100617
    Shredder/3.0.5
    In-Reply-To: <i0c434$ptl$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2293246
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 29.06.2010 08:33, "Michał \"HoMMeR\" Paszek" pisze:

    > Moi rodzice uzytkowali przez 4 lata i 35kkm Saxo '97 1.1i. Silnik na
    > prawde bardzo elastyczny i malo palacy. W cyklu mieszanym ok. 40%
    > miasto(Katowice)/60% trasa (z reguły Katowice - Koziegłowy) palił
    > średnio 5,5-6l/100km. Z hamulcami to prawda, przez caly okres
    > uzytkowania nigdy nie udalo nam sie ich doprowadzic do stanu
    > fabrycznego. przy 120kkm wymieniane byly bebny wraz z szczekami oraz
    > tarcze i klocki przod. Po ok. 10kkm ponownie klocki przod (oderwala sie
    > okladzina - klocki VALEO). Z tylu po 30kkm od wymiany reczny zaczal
    > nierownomiernie lapac. Pedal hamulca byl miekki przez caly okres
    > uzytkowania mimo kilkukrotnego odpowietrzania i wymianie plynu
    > hamulcowego. Rdzy w tym samochodzie na zewnatrz nie zauwazysz, jednym z
    > bardziej newralgicznych miejsc jest zgrzew wewnetrznego i zewnetrznego
    > tylnego blotnika do podlogi bagaznika. Jesli tam pojawi sie rdza, a
    > zareaguje sie za pozno to podloga bagaznika wraz z tylna belka potrafi
    > wpasc do wnetrza. Niefortunnie mocowanie belki jest czesciowo do
    > wzmocnien, a czesciowo do samej podlogi. Zwroc uwage przy zakupie na
    > wysokosc tylnego rantu nadkola. Prawidlowo kolo nie powinno byc schowane
    > w nadkolu, a pomiedzy nimi powinienes moc wlozyc reke. Z zawieszeniem
    > nie bylo nigdy problemu. Wymienialismy wahacze (cena wahacza, a tulei
    > byla porownywalna, OIDP to ok 80zl/wahacz). Wymienialismy tez
    > amortyzatory z tylu. Zawieszenie dosc glosne, ale bardzo komfortowe i
    > miekkie jak na auto tej klasy.
    > Z elektryka nie bylo nigdy wiekszego problemu pomimo Citroenowskiego
    > immo na kod pin (klawiaturka). Drobnym problemem okazal sie przelacznik
    > kierunkowskazow. Objaw: cykanie przekaznika kierunkow pomimo wylaczonej
    > manetki. Przelacznik jest rozbieralny i wystarczy tylko poczyscic w nim
    > styki i dziala dalej. Jesli masz jeszcze jakies pytania pisz smialo,
    > postaram sie pomoc.
    >
    Dzięki wielkie za wyczerpującą odpowiedź, chyba wszelkie wątpliwości
    zostały rozwiane. Autko jest rozsądne i tanie w eksploatacji, pozostaje
    tylko kwestia bezpieczeństwa i tylnej belki...

    Pozdrawiam
    Daniel

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: