  • Data: 2009-05-10 17:26:47
    Temat: Re: Satelita na uboczu - jak?
    Od: "AlfaVideo" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam chatę wypoczynkową na totalnym uboczu (wiocha zabita deskami) i
    > chciałbym tam zamontować antenę satelitarną. Dodam, że jest zupełnie
    > zielony w tym temacie. Czy istnieje możliwość zamontowania takowej anteny
    > (oraz wszystkich koniecznych do tego urządzeń) bez konieczności
    > wykupywania pakietów cyfry, n czy Polsatu ? Dodam ze chciałbym mieć dobry
    > odbiór podstawowych programów typu 1 2 tvn Polsat itp. Generalnie
    > skorzystałbym z anteny naziemnej ale ona zupełnie sobie nie radzi - słaba
    > jakość obrazu.

    Rozwaz instalacje telewizji na karte

    a.. dostęp do wybranych kanałów kodowanych bez opłat: TVN, TVN7, TVP1, TVP2
    i religia TV,
    a.. dostęp do wybranych kanałów kodowanych po doładowaniu karty:
    TVN24, nSPORT, TVN Turbo, TVN Style, TVN CNBC Biznes, TVN Meteo, TVN Lingua,
    TVP Info, TVP Sport, Disney Channel

    http://telewizjanakarte.pl/

    Krzysiek