  • 11. Data: 2014-02-03 13:07:59
    Temat: Re: Sata i AHCI w HP Compaq.
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    90% ściąganych obrazów ma jakieś wirusy ;-)

    Poza tym - przynajmniej teoretycznie - oryginalna instalka OEM powinna utworzyć
    dodatkową partycję recovery (inna sprawa, że mi
    ostatnio nie utworzyła, ale być może dlatego, że dysk 750 gb podzieliłem na partycje
    i formatowałem pod innym komputerem,
    zapuszczając jeszcze dodatkowo przed instalacją wd align, co jak teraz myslę było
    niepotrzebne, a wyniknęło z walki z ustawieniami
    "SATA Native Mode" w biosie, żeby instalka w ogóle twardziela zobaczyła).

    -----