    From: "Paweł W." <p...@w...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Sapwanie plastiku
    Date: Sat, 23 Jul 2011 13:48:19 +0200

    Użytkownik "frulik" <f...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:j0eble$4b1$1@inews.gazeta.pl...
    > Generalnie nie chodzi mi o to, aby koszt spawarki się szybko zwrócił, ale
    > krzesło wolę naprawić niż kupić nowe (nawet, jeśli nie kosztuje majątku.
    > Co do zabawek, to niestety, ale zabawki są bardzo drogie (nawet małe) i do
    > tego bardzo często nie da się kupić takiej samej, nawet jeśli by się
    > chciało.
    > Chodzi mi o to, czy da się coś takiego giętkiego (jak pokrywka, czy
    > krzesło) zespawać i będzie trzymało ?
    > Niestety klejenie nie jest skuteczne na dłużej.
    Każdy element plastikowy jest oznaczony symbolem typu: PP, ABS, itp. Obejżyj
    to dokładnie i poszukaj spoiw na allegro:
    http://allegro.pl/listing.php/search?sg=1&string=pp&
    params_top_cookie=635c8699ec6a48ca70780f0e041b45ce82
    fe39d8&category=18554
    Zwykła lutownica powinna Ci wysatarczyć do tych napraw, ale ładnie to
    wyglądać nie będzie (szczególnie zabawki).

    Pozdrawiam
    p.