  • Data: 2010-09-02 22:16:42
    Temat: Re: Sanyo - ladowarki
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-02 23:07 a...@p...pl napisał(a):

    > nikt naprawde nic nie wie na ich temat??? Ktos to moze rozbieral?

    Jakbyś sam poszukał odpowiedzi to już dawno byś znalazł.
    Mała ładowarka Sanyo na 2 ogniwa nazywa się MDR02, tu są o niej informacje:
    http://www.eneloop.info/products/chargers.html
    W szczególności:
    "The MDR02 can charge either one or two batteries of size AA or AAA at
    once."

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/