  • 11. Data: 2009-11-04 13:38:44
    Temat: Re: Sandisk SD Ultra II vs Extreme III
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Marcin wrote:

    > Ja widzialem, musze jeszcze dokladnie przetestowac, ale czytnik,
    > ktory mam fabrycznie w komputerze hp compaq dx7500 zgrywal mi zdjecia
    > (wiec pliki kilka MB) z karty SD Extreme III z predkoscia bliską
    > 20MB/s - nie pamietam dokladnie, ale chyba okolo 18-19 (transfer
    > wyswietlany w total commanderze) - sprawdze jeszcze dokladnie. Bylem
    > naprawde zaskoczony!

    O rety! 18-19MB/s to żadna łacha. Ja się pytam o czytnik obsługujący karty
    SD/SDHC Sandiska z oznaczeniem 30MB/s.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 12. Data: 2009-11-04 13:50:41
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hcru6e$m8h$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
    "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com> wrote:

    > Znam wiecej sklepów z czytnikami ;) Pytałem się czy widziałeś czytniki
    > SD/SDHC wspierajace transfery ponad 20MB/s.

    Poprawiam sie.
    Sprzedawcy twierdzili, ze czytniki ktore maja w sprzedazy (Hama,
    Sandisk,...) obsluguja 30MB/s

    TA

  • 13. Data: 2009-11-04 14:12:01
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Użytkownik wrote:

    > Poprawiam sie.
    > Sprzedawcy twierdzili, ze czytniki ktore maja w sprzedazy (Hama,
    > Sandisk,...) obsluguja 30MB/s

    Dla CF czy dla SD?

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 14. Data: 2009-11-04 15:00:35
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hcs2nj$20i$1@nemesis.news.neostrada.pl>,

    > Dla CF czy dla SD?

    Pytalem o SD.
    TA

  • 15. Data: 2009-11-04 15:20:47
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Użytkownik wrote:
> [...]

    To ja poproszę o sprawdzenie w praktyce i jakieś konkrety ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 16. Data: 2009-11-04 15:45:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 4 Nov 2009, T...@s...in.the.world wrote:

    > Nie szkodzi. Nie ograniczajmy sie tylko do SD.

    No to jak o CF chodzi, relatywnie niedawno raportowałem że owszem, mam.
    (>20MB/s odczytu).
    Nawet dwa, różne :)

    pzdr, Gotfryd

  • 17. Data: 2009-11-04 16:31:48
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > No to jak o CF chodzi, relatywnie niedawno raportowałem że owszem,
    > mam. (>20MB/s odczytu).
    > Nawet dwa, różne :)

    Czytniki CF z UDMA to nie jest zadna nowinka ani zadkość ;)

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 18. Data: 2009-11-04 18:22:27
    Od: "Filip J" <f...@o...pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...

    > Poprawiam sie.
    > Sprzedawcy twierdzili, ze czytniki ktore maja w sprzedazy (Hama,
    > Sandisk,...) obsluguja 30MB/s

    Obsługują, ale z jaką szbkością? ;)
    Pozdrawiam
    FJ

  • 19. Data: 2009-11-04 23:55:45
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hcsgp7$kgr$1@news.onet.pl>, "Filip J" <f...@o...pl> wrote:

    > Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...

    > Obsługują, ale z jaką szbkością? ;)

    Sprzedawcy twierdza ze 30. Ale ja tego testowac dla was nie bede.
    W ogole to mysle o przejsciu w celach oszczednosciowych na Ultra II.
    Musze kupic z 5x4GB.

    TA

  • 20. Data: 2009-11-05 08:16:13
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 4 Nov 2009, Mikolaj Tutak wrote:

    > Czytniki CF z UDMA to nie jest zadna nowinka ani zadkość ;)

    Ale skoro poprzednik prosi, żeby się nie ograniczać... ;)

    BTW: jak ktoś osiąga *zapis* >=25MB/s, to poproszę o pochwalenie
    się jaką kartą i jakim czytnikiem.

    pzdr, Gotfryd