  • 11. Data: 2014-07-30 02:27:00
    Temat: Re: Samsung w obudowie Overmaxa za cenę połowy Overmaxa ;)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" lr9csp$8te$...@n...news.atman.pl

    > Nie mam nic przeciwko temu, że będziesz kupował jednordzeniowe z połówką
    > megabajta RAMu, podczas gdy ja życzliwym okiem spojrzę w stronę Chińczyka

    > Nie mam nic przeciwko temu, że będziesz kupował jednordzeniowe z połówką
    + gigabajta RAMu, podczas gdy ja życzliwym okiem spojrzę w stronę Chińczyka

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2014-07-30 02:52:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

> [...]

    > (obecnie za 320 dolarów) z 3 GB RAMką i czterordzeniowym CPU taktowanym

    Chyba jednak nieco drożej, ale niewiele drożej.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2014-07-30 18:43:33
    Od: Trybun <I...@j...com>

> [...]
    > megabajta RAMu, podczas gdy ja życzliwym okiem spojrzę w stronę Chińczyka
    > (obecnie za 320 dolarów) z 3 GB RAMką i czterordzeniowym CPU taktowanym

    h-25ghz-snapdragon-801-soc-and-3gb-of-ram-launched-5
    62932

    > częstotliwością 2.5 GHz bądź sięgnę po czterordzeniową (4 rdzenie CPU)
    > Tegrę z 2 setkami rdzeni GPU...
    >
    > http://www.tabletmaniak.pl/157502/nowy-wariant-xiaom
    i-mi-pad/
    > http://www.tabletmaniak.pl/126826/nvidia-tegra-k1/

    Miałem jeszcze niedawno telefon z jednym rdzeniem w procku, na dodatek z
    mizernym taktowaniem 1 GHz. I spisywał sie dość dobrze, jedynie pamięci
    czasem brakowało. 512MB RAMu to na obsługę Androida 4xx jest za mało.
    Jeden rdzeń w posesorze (moim >praktyka< zdaniem) wystarczy.

    > () Aplikacja mobilna mBanku nie pracuje poprawnie po przeniesieniu.
    > () Każda aplikacja zajmuje sumaryczne więcej (o parę MB) miejsca po
    > przeniesieniu. Jeśli zajmuje 200 MB -- 202/200 niewiele znaczy,
    > ale przy 50 kB stosunek (50/200050) jest zdecydowanie gorszy.
    > () Widżety zazwyczaj nie pracują, gdy aplikacja jest przeniesiona.
    > () Są problemy z autostartem po restarcie, gdy aplikacja jest
    > przeniesiona.
    >
    > Spróbuj choćby swej (zachwalanej przez Ciebie -- używam jej stale)
    > klawiatury.
    > Albo Usług Google Play czy jakiegoś launchera...

    No niech będzie ta mBank, a jaką to ja niby zachwalałem klawiaturę?
    TouchPal, czy SwiftKey mam zainstalowane na zewnętrznej karcie pamięci..
    Wszystkie, absolutnie wszystkie programy zainstalowane z Google Play mam
    na zewnętrznej pamięci.

  • 14. Data: 2014-07-30 18:43:58
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Eneuel Leszek Ciszewski" lr9csp$8te$...@n...news.atman.pl

    > + gigabajta RAMu, podczas gdy ja życzliwym okiem spojrzę w stronę
    > Chińczyka
    >
    > Chyba jednak nieco drożej, ale niewiele drożej.

    No skoro lubisz żyć w świecie iluzji... W praktyce wątpię czy osiągniesz
    z tych 3ech GB RAMu czy z 8 rdzeni jakąś namacalna korzyść..

  • 15. Data: 2014-07-31 03:46:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 53d92088$0$2230$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > I spisywał sie dość dobrze, jedynie pamięci czasem
    > brakowało. 512MB RAMu to na obsługę Androida 4xx

    Zdecydowanie za mało.

    > Jeden rdzeń w posesorze (moim >praktyka< zdaniem) wystarczy.

    Zależy do czego.

    > No niech będzie ta mBank, a jaką to ja niby zachwalałem
    > klawiaturę? TouchPal, czy SwiftKey mam zainstalowane na
    > zewnętrznej karcie
    > pamięci..

    U mnie nie chodzi, gdy jest na zewnętrznej.

    > Wszystkie, absolutnie wszystkie programy zainstalowane
    > z Google Play mam na zewnętrznej pamięci.

    Nie zabiera to dodatkowego miejsca?
    Widżety pracują?
    Usług Google Play i launchery -- także?
    Po restarcie aplikacje uruchamiają się samoczynnie?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2014-07-31 14:09:02
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-07-27 08:59, Trybun pisze:
> [...]
    .html?utm_source=Mailing&utm_medium=e-mail&utm_conte
    nt=786217&utm_campaign=2014.07.17_Mega-okazje>

    > Tylko po co Ci to, te 8 rdzeni i tyle pamięci, albo ten rozdział pamięci
    > w czym przeszkadza? Przecież w tych wyższych wersjach Andka użytkownik
    > może instalować programy gdzie mu tylko się podoba, tzn - w pamięci
    > wewnętrznej bądź zewnętrznej..

    Coś bzdury gadasz kolego, w nowych androidach od chyba 4.4.2 google
    zablokowało możliwość przenoszenia aplikacji na kartę pamięci, żeby to
    zrobić trzeba mieć root-a :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 17. Data: 2014-08-05 19:58:30
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 53d92088$0$2230$6...@n...neostrada.pl

    > Zdecydowanie za mało.

    Jednak do wcześniejszych wersji Androida wystarcza. Tablet właśnie w
    takiej konfiguracji z Andkiem 2.2 pracuje bez zawieszeń i jakichś
    większych spowolnień.

    > Zależy do czego.

    No, w telefonie raczej nie robi sie obróbek video czy jakichś
    skomplikowanych obliczeń...

    > U mnie nie chodzi, gdy jest na zewnętrznej.

    mBank nie chodzi?

    > Nie zabiera to dodatkowego miejsca?
    > Widżety pracują?
    > Usług Google Play i launchery -- także?
    > Po restarcie aplikacje uruchamiają się samoczynnie?

    Nie wiem, być może i potrzebują wiekszej przestrzeni, ale jak na razie
    do zapełnienia karty mi sporo brakuje, a więc nie ma sie takim detalem
    jak troche większe zapotrzebiaanie na miejsce co przejmować.

    Nie, nigdy launcherów nie instalowałem w telefonie, ani na tablecie.

  • 18. Data: 2014-08-05 19:59:30
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-31 14:09, Chris pisze:

    > Coś bzdury gadasz kolego, w nowych androidach od chyba 4.4.2 google
    > zablokowało możliwość przenoszenia aplikacji na kartę pamięci, żeby to
    > zrobić trzeba mieć root-a :)

    Istotnie, dla mnie już niższe wersje Andka serii 4xx to już są te
    nowsze, nie pomyślałem o tym że są już nowsze wersje... Ale jak by nie
    było - na najnowszej dla mnie wersji 4.2.2 mogę instalować aplikacje
    gdzie tylko dusza zapragnie.

  • 19. Data: 2014-08-06 08:20:44
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-08-05 19:59, Trybun pisze:

> [...]
    > nowsze, nie pomyślałem o tym że są już nowsze wersje... Ale jak by nie
    > było - na najnowszej dla mnie wersji 4.2.2 mogę instalować aplikacje

    Zgada się, brat dla tego cały czas ma w telefonie/tablecie 4.2.2 choć
    system czepia się że są nowe lepsze :) aktualizacje :)

    Ja w tablecie musiałem zrobić root-a i już bez problemu mogę przewalać
    appki na SD dzięki czemu mam full miejsca na pamięci wew.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 20. Data: 2014-08-07 03:22:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 53e11b44$0$2152$6...@n...neostrada.pl

    > Jednak do wcześniejszych wersji Androida wystarcza. Tablet właśnie w takiej
    konfiguracji z Andkiem 2.2 pracuje bez zawieszeń i
    > jakichś większych spowolnień.

    Do wcześniejszych (2.xxx) wersji Androida wystarcza.

    > No, w telefonie raczej nie robi sie obróbek video czy jakichś skomplikowanych
    obliczeń...

    Mylisz się. :)

    > mBank nie chodzi?

    Nie.

    > Nie wiem, być może i potrzebują wiekszej przestrzeni,

    Więc sprawdź.

    > ale jak na razie do zapełnienia karty mi sporo brakuje,

    Mnie -- nie.

    > a więc nie ma sie takim detalem jak troche większe zapotrzebiaanie na miejsce co
    przejmować.

    > Nie, nigdy launcherów nie instalowałem w telefonie, ani na tablecie.

    Co z widżetami?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'