    From: raviz <r...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Samsung czy Nokia
    Date: Mon, 26 Jul 2010 12:32:08 +0200

    darek638 wrote:
    > Witam.
    > Mam pytanie czy ktoś miał/ma Samsunga S8500 Wave? Czy ktoś mógłby zrobić
    > porównanie z Nokią 5800? Mój wybór padł na te dwa telefony i teraz
    > kwestia decyzji. Pomoże ktoś?
    >
    > PS.
    > Proszę nie proponować innych modeli bo wybór jest TYLKO z tych dwóch.
    >
    > Darek.

    Mam 5800XM. Gdyby nie darmowa nawigacja raczej nie wchodzilbym w ten
    telefon.
    Wady:
    -przerzucanie muzyki przez Ovi Suite czesto skutkuje rozbiciem albumow z
    powodu roznych tagow
    -czesci mp3 wogole telefon nie chce odtworzyc i nie chce mi sie juz
    wnikac dlaczego. Niby XM ale jak poczytasz w sieci sporo klopotow
    uzytkownikom przysparzaja te funkcje.
    -wylaczenie dzwieku migawki wymaga niezlych kombinacji
    -po ostatnim update czesto trzeba kilka razy tapnac w nawigacji w
    okienku szukaj aby wreszcze zareagowal pozwalajac wpisac poszukiwane
    miejsce.
    -obracanie ekranu po obruceniu telefonu nie zawsze zadziala od razu.
    Czasem trzeba poczekac lub puknac i to nie jest przypadlosc mojego
    konkretnego egzemplarza.
    -zainstalowalem kilka aplikacji na karte i przy wejsciu do katalogu
    aplikacje czasami zatyka telefon na kilka sekund...
    -ovi srote w porownaniu do app store Appla to porazka, nie dosc ze nie
    widze mozliwosci zainstalowania aplikacji z poziomu PC (pomijam
    smsowanie itd, mam na mysli bezposrednie przerzucenie) to czesto z
    poziomu telefonu chodzi to tak wolna, ze trace ochote na dlasze
    przegladanie.