    From: "Mr. Misio" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Samsung - android - parę pytań
    Date: Wed, 08 May 2013 18:42:02 +0200

    Użytkownik kosmos napisał:

    > ja za to zaplacilem kupujac produkt. W pakiecie dostajac "a

    > Ale przyznasz chyba, że jakieś plusy Androida w stosunku do Twojej Nokii
    > też są? Np. wygodniejsza przeglądarka internetowa,

    Tak.

    Ale nie uzywam.

    > odtwarzacz filmów itp...

    Tak.

    Ale nie uzywam (ogladacie filmy na malusich wyswietlaczach? szacun.)

    > Nokia E52 to telefon przyzwoity, ale - w porównaniu do możliwości
    > smartfonów z nowocześniejszymi systemami - prymitywny.

    Tak. Dokladnie. I ten prymitywizm ma swoje zalety. Po prostu telefon
    dziala. :)

    > Podobnie jest z Windowsami - jednym z częstszych zarzutów wobec
    > interfejsu Windows 8 jest brak przycisku Start, według mnie dlatego, że
    > się użytkownicy przyzwyczaili, a nie dlatego, że to jest w dzisiejszych
    > czasach taki świetny pomysł...

    Ale probowales na nie-tablecie uzywac Windows 8? :)

    Problem jest taki, ze menu start pozwalalo na minimalizm. Mozna bylo
    miec zainstalowane 50 aplikacji i wszystko miescilo sie na jednym
    ekranie. Pomijajac, ze mozna bylo wyszukac po nazwie.

    JA instalowalem Win 8 niedawno, zainstalowalem 3 aplikacje. I juz w
    postaci najbardziej minimalnej "menu start" zajmuje 2 ekrany. Nie mowie
    o tych kafelkach na dzien dobry tylko o "ukrytym" menu start ;)

    wszystko jest rozwiniete, wszystko zajmuje sto razy wiecej miejsca.

    Tak, mozna sobie powyszukiwac serczem, ale czasem (!!! czasem !!!) bylo
    wygodniej po prostu poprzegladac poszczegolne pozycje.

    Menu Start to był odpowiednik Spisu Treści książki. Brak spisu
    niespecjalnie przeszkadza w powiesci romantycznej. Za to zdecydowanie w
    literaturze fachowej, podreczniku itp.

    Co z tego, że jest "szukaczka" (powiedzmy, ze indeks w ksiazce) jak nie
    ma spisu tresci?

    MS się pewnie wycofa ze swojego pomyslu, ze system i na tablecie i na
    desktopie MUSI wygladac identycznie. A jak nie... No cóż. Steam juz
    uruchomil granie pod linuxem ;) Moze sie okazac, ze zainteresowanie
    windowsem spadnie dosc znacznie w najblizszym czasie.