    From: kosmos <e...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Samsung - android - parę pytań
    Date: Wed, 08 May 2013 15:56:30 +0200

    W dniu 2013-05-08 14:33, Mr. Misio pisze:
> [...]

    ja za to zaplacilem kupujac produkt. W pakiecie dostajac "a
    > teraz szanowny kliencie, zrob to sam!".
    >
    > No coz, stado much nie moze sie mylic, ze gowno jest smaczne.

    Ale przyznasz chyba, że jakieś plusy Androida w stosunku do Twojej Nokii
    też są? Np. wygodniejsza przeglądarka internetowa, odtwarzacz filmów itp...
    Nokia E52 to telefon przyzwoity, ale - w porównaniu do możliwości
    smartfonów z nowocześniejszymi systemami - prymitywny.
    Dla niektórych smartfon wymagający indywidualnej konfiguracji "pod
    użytkownika" nie jest dobrym wyborem. Ale ja na przykład cenię sobie to,
    że w dużym zakresie mogę sam decydować o wielu funkcjonalnościach
    komputerka, który przy okazji służy mi do dzwonienia/sms-owania. Jak
    ktoś przede wszystkim dzwoni i jest PRZYZWYCZAJONY do pewnych rozwiązań,
    to będzie mu ciężko się przestawić.
    Ja kiedyś miałem podobnie z Motorolą - po użytkowaniu Siemensa, Nokii i
    Sagema wydawała mi się (i nadal tak uważam) koszmarną pomyłką jeżeli
    chodzi o ergonomię, ale dla wielu innych wszystko było OK.
    Podobnie jest z Windowsami - jednym z częstszych zarzutów wobec
    interfejsu Windows 8 jest brak przycisku Start, według mnie dlatego, że
    się użytkownicy przyzwyczaili, a nie dlatego, że to jest w dzisiejszych
    czasach taki świetny pomysł...

    --
    Pozdrowionka :)