    From: kosmos <e...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Samsung - android - parę pytań
    Date: Wed, 08 May 2013 11:26:17 +0200

    W dniu 2013-05-08 10:42, Chris pisze:
    > kosmos nabazgrał(a):

    > Reklamcja towaru bo może być coś uszkodzone fizycznie ... albo zaspałeś
    > i zwalasz na budzik :)

    Na razie testuję alternatywną aplikację i jest ok (ale zobaczymy, może
    do czasu).

    > Spytaj się programistów od gry czemu tak działa, co ma do tego system
    > albo procesor ???

    Jednego developera pytałem i odpisał mi, że mieli wcześniej dwa
    zgłoszenia z podobnymi objawami, oba na urządzeniach z takim samym
    chipsetem (Broadcom). Wstępnie oceniono, że to wina sterowników, i oni
    (developer) nie będą sami z tym walczyć (co zrozumiałe, bo gierka już
    pewnie stara i szkoda czasu ulepszać). Chcieli jeszcze logi z czasu
    kiedy ten "zły efekt" się pojawiał, ale okazało się, że bez roota nie da
    rady wszystkiego "logować". Na mój chłopski rozum wytłumaczenie ze
    sterownikami jest całkiem wiarygodne.
    Oczywiście Samsung doradził przywrócenie ustawień fabrycznych, a potem
    jak nie pomoże to wysłać do serwisu (tylko co to da, jeśli to faktycznie
    błąd w fabrycznych sterownikach?).
    Ale w sumie to pierdoły i w korzystaniu z telefonu nie przeszkadzają.

    --
    Pozdrowionka :)