  • 150. Data: 2012-10-25 22:58:06
    Temat: Re: Samsung Skyrocket czy HTC One X?
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No to czemu wyskakujesz z 64 GB ?

    Bo jesli zmiescisz 50 płyt na 3GB to znaczy że zmieścisz ich 1000 na
    urządzeniu z 64GB. Czy to trudny rachunek?

    > No to poprosze o 64GB ... i z karta na wszelki wypadek :-)

    Ile prezerwatyw zakładasz na raz? Tak na wszelki wypadek? :)

    Jasne.

  • 152. Data: 2012-10-25 23:18:13
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 25 Oct 2012 20:58:03 +0000 (UTC), Pszemol napisał(a):

    > BTSy są co chwilkę wzdluż autostrad.

    A wzdłuż innych dróg?

    > Białe plamy są w zachodnich stanach jak np Montana, gdzie gęstość
    > zaludnienia jest znikoma, ale nie w Chicago :)

    Jaki procent powierzchni kraju zajmuje Chicago?

    > Sądzę, że z tego samego powodu nie odczuwałem ani na moment "antenna-gate",
    > mimo iż używam iPhone 4 bez żadnego gumowca.

    Rusz się gdzies za miasto i poza autostradę.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 153. Data: 2012-10-25 23:18:32
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 25 Oct 2012 20:58:04 +0000 (UTC), Pszemol napisał(a):

    > To jest dziś prawie zawsze spełnione założenie.

    Nie.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "The gift is the blessing of the giver."

  • 154. Data: 2012-10-25 23:22:51
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 25 Oct 2012 15:42:41 +0200, Chris napisał(a):

    > Pszemol nabazgrał(a):

    > A co ma lustrzanka do refleksów ?? od tego jest obiektyw na który dopiero
    > można założyć specjalny filtr. Na przyszłośc wyrażaj się dokładniej bo tak
    > siejesz zamęt :)

    Ten filtr nazywa się osłona przeciwsłoneczna i nie jest filtrem.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Have you any idea why a raven is like a writing desk?"

  • 155. Data: 2012-10-25 23:23:12
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 25 Oct 2012 15:47:49 +0200, Chris napisał(a):

    > atm nabazgrał(a):

    > Zależy od filtru .. jak chcesz to nie będzie refleksów obojętnie czy to
    > fioletowe, niebieskie czy zielone ...

    Nie zależy.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    God created Arrakis to train the faithful.

  • 156. Data: 2012-10-25 23:26:17
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 25 Oct 2012 13:52:20 +0000 (UTC), Pszemol napisał(a):

    > Dobrze sie czujesz? O co Ci chodzi?
    > Cała lustrzanka (body+obiektyw) ma tyle samo do odblasków co cały
    > smartfone, z aparatem, obiektywem razem.

    Nie, nie tyle. W optyce lustrzenki kładzie się sensowne powłoki
    antyodblaskowe.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Control the coinage and the courts -- let the rabble have the rest."

  • 157. Data: 2012-10-26 07:48:14
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> wrote:

    > Nie, nie tyle. W optyce lustrzenki kładzie się sensowne powłoki
    > antyodblaskowe.

    Wczytaj sie co on pisal - nie lustrzanka tylko obiektyw :) Dla niego
    lustrzanka to nie cały aparat tylko samo body...

  • 158. Data: 2012-10-26 07:48:15
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> wrote:

    > Ten filtr nazywa się osłona przeciwsłoneczna i nie jest filtrem.

    Dzięki :)

  • 159. Data: 2012-10-26 07:48:16
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> wrote:

    > Nie.

    Pretensje swoje zanies do swojego opa...

  • 160. Data: 2012-10-26 07:48:18
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> wrote:

    > A wzdłuż innych dróg?

    Są gęsto.

    > Jaki procent powierzchni kraju zajmuje Chicago?

    Powierzchnia nie uzywa telefonu - ludzie uzywaja. Chicagoland to jedno z
    większych skupisk ludzkich w USA.

    > Rusz się gdzies za miasto i poza autostradę.

    Wbrew pozorom ruszam się bardzo często i różne miejsca. Zasięg gubiłem w
    Nowej Funlandii w Kanadzie... na łódce daleko od brzegu, jak oglądaliśmy
    kry lodowe niedaleko Signal Mountain, co było o tyle zabawne że z tej górki
    Marconi wysyłał pierwsze sygnały radiowe przez Atlantyk i głeboko w lesie
    na świeżo wykarczowanej drodze na przełaj wyspy... Tam się lepiej sprawdzał
    Verizon i lokalni mieli więcej sluchawek tego operatora. Generalnie jestem
    z AT&T bardzo zadowolony jeśli chodzi o zasięg...