  • 1. Data: 2009-09-08 18:50:27
    Temat: Samsung S-5230 Avila - modyfikacja profili?
    Od: "Samsung S-5230 Avila " <n...@o...pl>

    Czy w Samsung S-5230 Avila można modyfikować profile? W F480 nie można było
    tego zrobić. Profile były ustawione fabrycznie i nie do ruszenia:-(

  • 2. Data: 2009-09-08 19:14:01
    Temat: Re: Samsung S-5230 Avila - modyfikacja profili?
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-09-08 20:50, Samsung S-5230 Avila napisał/a:
    > Czy w Samsung S-5230 Avila można modyfikować profile? W F480 nie można było
    > tego zrobić. Profile były ustawione fabrycznie i nie do ruszenia:-(

    Jesteś przekonany, że w 5230 nie mozna? Menu - Ustawienia - Profile
    telefonu i klikasz na znaczku [>>]

    --
    Cz.

  • 3. Data: 2009-09-08 19:43:45
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Samsung S-5230 Avila " napisał:

    > W F480 nie można było tego zrobić. Profile były ustawione fabrycznie
    > i nie do ruszenia:-(

    W której wersji firmware? Bo w F480PMHJ2 (Play) można je edytować.

    JoteR

  • 4. Data: 2009-09-08 21:02:25
    Od: "Samsung S-5230 Avila" <n...@o...pl>

    > W której wersji firmware? Bo w F480PMHJ2 (Play) można je edytować.

    Nie wiem którą miałem bo tel. po 1.5 dnia od momentu kupna w salonie
    sprzedałem. Brak możliwości zmiany profli zupełnie mnie dobil.

  • 5. Data: 2009-09-08 21:04:19
    Od: n...@o...pl

    > Jesteś przekonany, że w 5230 nie mozna? Menu - Ustawienia - Profile
    > telefonu i klikasz na znaczku [>>]

    Nie wiem. Dlatego pytam. Zastanawiam się nad kupnem tego telefonu.

  • 6. Data: 2009-09-08 22:41:20
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-09-08 23:04, n...@o...pl napisał/a:
    > było

    > Nie wiem. Dlatego pytam. Zastanawiam się nad kupnem tego telefonu.

    Odpowiadam - można modyfikować.
    Polecam, nowe na allegro można już za 400 zł trafić
    Poszukaj w sieci forum Avili (są 2 "główne") i poczytaj opinii użytkowników.

    --
    Cz.