  • 11. Data: 2010-11-25 09:45:28
    Temat: Re: Samsung R590 i5.
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2010-11-24, o godz. 20:03:24
    "Doxent" <d...@g...pl> napisał(a):

    > nie spotkałem takiej aplikacji która by nie poszłaby na zwykłym Win 7
    > za wyjątkiem WF-Maga pod dosa którego udało mi się zmusić do pracy w
    > XP. Szkoda kasy jeżeli nie planujemy odpalania dosowych programów.

    A ja spotkałem wczoraj i nie chodziło o programy pod DOS-a. Soft
    dołączony do kombajnu HP Color LaserJet CM2320nf odmówił współpracy z
    Win7 zarówno w wersji Home jak i Pro. NA WWW jest nowsza wersja - niby
    ma obsługę Win7 dodaną ale zobaczymy jak dziś do tego znów siądę.

    Zdrówko

  • 12. Data: 2010-11-25 09:58:26
    Od: Marrcino <n...@n...pl>

    W dniu 2010-11-24 23:32, animka pisze:
    rzynajmniej z marszu idzie na każdym systemie.

    > Masz rację, ale ja nie wiem jaka jest/może być różnica w prędkości
    > połączenia, bo tamta karta jakaś gigabajtowa.

    Dżizas!

  • 13. Data: 2010-11-25 13:32:44
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-25 10:58, Marrcino pisze:

    > Dżizas!

    Że co?

    --
    animka

  • 14. Data: 2010-11-25 13:53:31
    Od: Marrcino <n...@n...pl>

    W dniu 2010-11-25 14:32, animka pisze:

    > Że co?

    Karta *gigabitowa* a nie gigabajtowa
    Poza tym chciałym mieć internet który potrzebuje gigabitowej karty, nie
    mówiąc juz o ośmiogigabitowej.

  • 15. Data: 2010-11-25 16:29:26
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Wed, 24 Nov 2010 17:06:20 +0100, Piotr Rezmer napisał(a):

> [...]
    -win7-r580-sklep-i1318888350.html

    > Zależy do czego potrzebujesz.
    > Dla mnie minusy to:
    > -brak portu dla stacji dokującej, w domu korzystam z zewnętrznego
    > monitora, klawiatury, myszy
    > -mała rozdzielczość jak na tę przekątną ekranu,
    > -brak portu szeregowego - niektóre urządzenia wymagają RS232 do
    > programowania.
    > -OS: Przydałby się Win 7 prof. (na wszelki wypadek) jeśli korzystasz z
    > aplikacji niepisanych pod najnowszy OS

    Kupilem i sobie chwale.
    Co do RSa, to przesadziles... Te juz wyszly z produkcji 10 lat temu.
    Rzeczywiscie uzywam laptopa do programowania PLC, ale do tego uzywa sie
    obecnie prolink na przyklad. Mam to i dziala wysmienicie. Mozna zmieniac
    COM wg woli.
    Co do profeslonalnej wersji OS do uzytku niekorporacyjnego, to jest to bez
    sensu. Nie bede kupowal dostawczaka, bo moze kiedys w przyszlosci bede sie
    przeprowadzal.
    Rozdzielczosc satysfakcjonujaca.
    Nie wyobrazam sobuie na 15" patrzec na 1600...
    Innemi slowy podoba mi sie:)

  • 16. Data: 2010-11-25 16:54:15
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Thu, 25 Nov 2010 00:50:47 +0100, CUT_INZ napisał(a):

    -win7-r580-sklep-i1318888350.html

    > Poza lakierowaną obudową, małą rozdzielczością i Samsung Recovery
    > Solution wszystko - SUPER.

    Samsung recovery?
    Takie samo, jak kazde.

  • 17. Data: 2010-11-25 17:12:05
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Wed, 24 Nov 2010 23:32:59 +0100, animka napisał(a):

    > Masz rację, ale ja nie wiem jaka jest/może być różnica w prędkości
    > połączenia, bo tamta karta jakaś gigabajtowa.

    Jezeli kochasz mnie jeszcze, to nie pisz wiecej;)

  • 18. Data: 2010-11-25 20:39:05
    Od: "Worfik" <s...@g...com>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    >Że co?

    Że witki opadają:) Taka slodka jesteś ze szok!:)

  • 19. Data: 2010-11-25 21:14:05
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 25 Nov 2010 21:39:05 +0100, Worfik napisał(a):

    > Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Że witki opadają:) Taka slodka jesteś ze szok!:)

    To się nie zdziwię, jak zaraz bluzga, albo plonka od Animki zaliczysz... ;D

    [ Moje aukcje na Allegro - http://tinyurl.com/al53a ]

  • 20. Data: 2010-11-25 21:31:18
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Piotr Rezmer pisze:

    > -brak portu szeregowego - niektóre urządzenia wymagają RS232 do
    > programowania.

    U mnie akurat przydaje się do programowania listy kanałów tunera SAT, a
    także czasami do podpięcia zarządzania jakiegoś switcha, central, jeśli
    nie daje się czegoś zrobić przez lan.
    No i jeszcze zmuszony jestem czasami korzystać z modemów analogowych. W
    dzisiejszych czasach znaleźć modem analogowy na USB z driverami pod Win
    7 64bit to cud, a niestety nie mam modemu wbudowanego w notebooka.

    --
    pozdrawiam
    Piotr