  • 21. Data: 2010-11-25 23:40:15
    Temat: Re: Samsung R590 i5.
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-25 14:53, Marrcino pisze:

    > Karta *gigabitowa* a nie gigabajtowa

    A, teraz rozumiem swój bląd.

    > Poza tym chciałym mieć internet który potrzebuje gigabitowej karty, nie
    > mówiąc juz o ośmiogigabitowej.

    No własnie. Jednak to dotyczy dostawcy szybkości internetu nie karty jak
    zrozumiałam.

    --
    animka

  • 22. Data: 2010-11-25 23:42:10
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-25 18:12, Jacek pisze:

    > Jezeli kochasz mnie jeszcze, to nie pisz wiecej;)

    A kiedy ja Ci napisałam, że Cię kocham? Hmmm
    Pisz konkretnie, a nie miłościami, bo to do mnie nie dociera :-)

    --
    animka

  • 23. Data: 2010-11-25 23:43:43
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-25 21:39, Worfik pisze:
    > Użytkownik "animka"<a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Że witki opadają:) Taka slodka jesteś ze szok!:)

    Powinieneś wytłumaczyć, zwrocić uwagę. Po co te głupie komentarze?
    Po to zadałam pytanie chyba?

    --
    animka

  • 24. Data: 2010-11-26 04:36:02
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    http://allegro.pl/ak50-adapter-usb-na-rs232-com-pl-2
    303-prolific-i1304636149.html

    Takie cos i podpinasz pod co chcesz.

  • 25. Data: 2010-11-26 10:29:03
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-26 05:36, Jacek pisze:
    > http://allegro.pl/ak50-adapter-usb-na-rs232-com-pl-2
    303-prolific-i1304636149.html

    > Takie cos i podpinasz pod co chcesz.

    To jest na tylko jedną wtyczkę. Już lepiej kupić coś co by się nadawało
    na podłączenie paru urządzeń.

    --
    animka

  • 26. Data: 2010-11-26 12:10:29
    Od: Marrcino <n...@n...pl>

    W dniu 2010-11-26 11:29, animka pisze:
    303-prolific-i1304636149.html

    > To jest na tylko jedną wtyczkę. Już lepiej kupić coś co by się nadawało
    > na podłączenie paru urządzeń.

    Nono więcej niż jeden RS na raz Pani potrzebny. Niezłe wymagania.

  • 27. Data: 2010-11-26 15:02:17
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Fri, 26 Nov 2010 11:29:03 +0100, animka napisał(a):

    303-prolific-i1304636149.html

    > To jest na tylko jedną wtyczkę. Już lepiej kupić coś co by się nadawało
    > na podłączenie paru urządzeń.

    Masz racje.
    Szczegolnie przydaloby sie na toster na WiFi i bezprzewodowy czajnik do
    kawy;)
    Jakbys miala problemy z aplikacja, to napisze takowa stosownie do
    sterownikow do w/w urzadzen.

  • 28. Data: 2010-11-26 15:03:30
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Fri, 26 Nov 2010 00:42:10 +0100, animka napisał(a):

    > A kiedy ja Ci napisałam, że Cię kocham? Hmmm
    > Pisz konkretnie, a nie miłościami, bo to do mnie nie dociera :-)

    Nigdy.
    To ja przez przypadek sie w Topbie zakochalem;)

  • 29. Data: 2010-11-26 19:03:50
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-26 16:02, Jacek pisze:

> [...]
    > kawy;)
    > Jakbys miala problemy z aplikacja, to napisze takowa stosownie do

    OK. Na dzień dzisiejszy potrzebuję porady fachowca jak wywalić z
    telefonu LG GT505 ikonę Navifon, bo jak się okazało toto tylko zawala mi
    telefon (i wysyła mi sma-y, żeby aktywować...i tak wkółko), a prawidłową
    aplikacją jest Nawigacja Orange i to to działa. Usunąć dadzą się tylko
    takie aplikacje jak Opera i Nawigacja Orange, ale one działaja i akurat
    mi są potrzebne.

    --
    animka

  • 30. Data: 2010-11-26 19:07:20
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-26 16:03, Jacek pisze:
    > Nigdy.
    > To ja przez przypadek sie w Topbie zakochalem;)

    To wrzuć mnie do KF-a i szybko się odkochasz! :-)

    --
    animka