    From: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Samsung Omnia - pojemnosc baterii.
    Date: Fri, 23 Jan 2009 23:22:35 -0500

    Proces Thomas <a...@b...pl> zwrócił błąd:
    > Użytkownik "Saiko Kila" <f...@p...vqrn.arg.cy> napisał w wiadomości

    > Te 3000 mAh, to chyba mozna miedzy bajki wlozyc ;-), ale 1800 juz chyba
    > realnie moglo by byc. Zawsze nieco dluzszy czas pracy.
    > Piszac >firmowe< miales na mysli produkcje Samsunga, czy innych firm?
    > Ewentualnie, na jakich producentow mozna bezpiecznie zwrocic uwage?

    Z samsungiem to jest taka sprawa, że on jest producentem baterii, i on
    produkuje też innym firmom pod ich markami. Dlatego ciężko polecić
    jakieś zastępstwo, tym bardziej że w świecie baterii kwitnie niesamowite
    fałszowanie no i nazwy producenta rzadko uświadczysz, zwykle to marka
    kogoś kto baterie zamówił (np. boxwave albo expansys). Zresztą nawet
    samsungowi zdarzają się wpadki z bateriami... I tak, miałem na myśli
    firmowe, z logo samsunga. Ja jakbym kupował nieoryginalny to bym zwrócił
    uwagę na podaną pojemność, bo nie zawsze nawet podają, a jak podają to
    często są niższe niż oryginał.

    W 3000 mAh nie wierzę, ale wierzę, że producent tak przeprowadził testy
    żeby tyle wyszło ;)

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8