  • 1. Data: 2012-11-27 20:22:03
    Temat: Samsung NP-300E5C-S02PL - tworzenie dysków ratunkowych
    Od: "Jurek W" <j...@k...chip.pl>

    Witam Szanownych Grupowiczów
    Od kilkunastu godzin jestem posiadaczem Samsunga NP-300E5C-S02PL. Oczywistym
    jest, że zanim przerzucę na niego dane - wyniki nie tylko mojej pracy
    zostanie on sprawdzony pod kątem ich bezpieczeństwa w razie ewentualnego
    uszkodzenia sytemu, czasami z winy użytkownika.
    Moje pytanie jest następujące: Jak na tym sprzęcie, dostarczonym z systemem
    operacyjnym dostępnym na partycji typu recovery, wykonać dyski ratunkowe
    CD/DVD przydatne w sytuacji, kiedy odzyskiwanie (F4) z ukrytej partycji
    "recovery" jest też zawodne?

    Jurek W

  • 2. Data: 2012-11-28 04:21:25
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Tue, 27 Nov 2012 20:22:03 +0100, Jurek W napisał(a):

> [...]
    > operacyjnym dostępnym na partycji typu recovery, wykonać dyski ratunkowe
    > CD/DVD przydatne w sytuacji, kiedy odzyskiwanie (F4) z ukrytej partycji

    Proponuję wykonać kopię za pomocą Samsung Recovery, a i także za pomocą
    http://www.dobreprogramy.pl/Paragon-Backup-Recovery,
    Program,Windows,15537.html

  • 3. Data: 2012-11-28 09:38:26
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jurek W napisa?(a):

> [...]
    > operacyjnym dostępnym na partycji typu recovery, wykonać dyski ratunkowe
    > CD/DVD przydatne w sytuacji, kiedy odzyskiwanie (F4) z ukrytej partycji

    Nie ma opisu w instrukcji/dokumentacji? Swoją drogą do tego modelu, moim
    zdaniem, Samsung dodaje w zestawie płytę z systemem operacyjnym.
    Utworzenie nośników recovery oidp robi się w Samsung Recovery Solution.

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 4. Data: 2012-11-28 09:39:01
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jacek napisa?(a):

    > Proponuję wykonać kopię za pomocą Samsung Recovery, a i także za pomocą
    > http://www.dobreprogramy.pl/Paragon-Backup-Recovery,
    Program,Windows,15537.html

    Wg specyfikacji ten model ma w zestawie Easy Partition Manager.

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 5. Data: 2012-11-28 16:06:58
    Od: "Jurek W" <j...@k...chip.pl>

    Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl> napisał w wiadomości grup
    k.com...
    > Jurek W napisa?(a):

    > Nie ma opisu w instrukcji/dokumentacji? Swoją drogą do tego modelu, moim
    > zdaniem, Samsung dodaje w zestawie płytę z systemem operacyjnym.
    > Utworzenie nośników recovery oidp robi się .

    Gdyby był nie szukałby pomocy na grupie. System jest dostarczany na ukrytej
    partycji "recovery". Płyt dla tego modelu nie ma.
    Też przypuszczam, że w Samsung Recovery Solution posiada tę opcję, ale jej
    nie potrafię znaleźć.

    Jurek W

  • 6. Data: 2012-11-28 17:31:46
    Od: "Jurek W" <j...@k...chip.pl>

> [...]
    > Jacek napisa?(a):

    Program,Windows,15537.html

    > Wg specyfikacji ten model ma w zestawie Easy Partition Manager.

    Masz rację na stronie www Samsunga jest informacja zbieżna z podaną przez
    Ciebie.
    Jest też notka mówiąca że: "Specyfikacja techniczna może ulec zmianie bez
    wcześniejszego powiadomienia".
    Mój Samsung nie ma Easy Partition Managera.
    Póki co szukam nie tylko na grupie.
    Odnośnie Samsung Recovery Solution, nie dotarłem jeszcze do tej możliwości.

  • 7. Data: 2012-11-28 21:56:16
    Od: "Jurek W" <j...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Jurek W" <j...@k...chip.pl> napisał w wiadomości grup
    > Witam Szanownych Grupowiczów
    > Od kilkunastu godzin jestem posiadaczem Samsunga NP-300E5C-S02PL. [ciach]
    >
    > Jurek W
    Serdecznie dziękuję tym, którzy spróbowali mi pomóc. Znalazłem to o co
    pytałem.

    Jurek W