  • 1. Data: 2015-09-29 23:38:02
    Temat: Samsung Galaxy S3 uruchamia się tylko bez SIM
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Czy ktoś spotkał się z przypadkiem Galaxy S3 który
    nie chce wystartować ani z baterii ani z zasilacza USB
    gdy ma włozoną kartę SIM a gdy się wyjmie kartę SIM
    to z zasilacza USB startuje i pokazuje ładnie system?

    Pisze wtedy że ładuje baterię, że ma 98% i tak dalej,
    ale jak się tylko wymie kabelek USB to się wyłącza...

    Próba nieudanego startu kończy się zwykle zaraz
    po animowanym logo Samsunga, czasem w czasie
    następnego animowanego logo sieci komórkowej.

    Muszę poszukać kogoś z S3 i pożyczyć jego baterię,
    ale w między czasie ktoś się z takim czyms spotkał?

  • 2. Data: 2015-09-30 03:41:05
    Temat: Re: Samsung Galaxy S3 uruchamia się tylko bez SIM
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    >
    > Muszę poszukać kogoś z S3 i pożyczyć jego baterię,
    > ale w między czasie ktoś się z takim czyms spotkał?

    Nie miałem w okolicy nikogo z S3 (sami iPhoniarze)
    więc kupiłem nowy aku w sklepie i zdaje się, że pomogło.
    Telefon się włącza poprawnie - potestuję parę dni ale
    na razie wygląda, że to była bateria - co jest o tyle ciekawe
    że pomiar napięcia na wyjętej baterii z telefonu dawał
    4,2V, i telefon udawał że baterię ładował 98%-100%,
    czyli uszkodzenie nietypowe ale czuja miałem dobrego... ;-)

  • 3. Data: 2015-09-30 05:52:33
    Temat: Re: usrael'ska hunzwota pszemol ze zjelczala bryndza w pochwie
    Od: salto en la parte superior del pene <s...@p...ty>

    usrael'ska prukwa ze SZCZYkago z pizda w poprzek najebala kretynizmow:

    --- >>> http://tinyurl.com/qz5dxny !!!

  • 4. Data: 2015-09-30 11:11:13
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-09-30 o 03:41, Pszemol pisze:
    > "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message

    Jest napisane :)

> [...]
    > 4,2V, i telefon udawał że baterię ładował 98%-100%,
    > czyli uszkodzenie nietypowe ale czuja miałem dobrego... ;-)

    To raczej standard przy zużytej baterii, nie tylko Samsuga i nie tylko
    telefonu. Niestety, iPhoniarze mają zakazane wymianę baterii i muszą
    płacić za serwis a co mniej kumaci zmuszani są do zakupu całego telefonu :)

    --
    LordBluzg(R)
    Get out of the road if you want to grow old.

  • 5. Data: 2015-09-30 14:42:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "LordBluzg(R)" <s...@o...com> wrote in message

    > Jest napisane :)

    Nie, telefon aktywnie pisze mi na ekranie.

    > To raczej standard przy zużytej baterii, nie tylko
    > Samsuga i nie tylko telefonu.

    Standardem jest dla mnie że bateria się nie ładuje i ma
    2V lub 0V gdy jest wyładowana poniżej progu odcięcia.

    > Niestety, iPhoniarze mają zakazane wymianę baterii
    > i muszą płacić za serwis a co mniej kumaci zmuszani
    > są do zakupu całego telefonu :)

    Wymiana baterii w moim iPhone4 jest trywialna i wymaga
    odkręcenia dosłownie dwu śrubek - to jest 5 minut i każdy
    to może samemu zrobić jak tylko chce. Nie siej propagandy.

  • 6. Data: 2015-09-30 15:07:01
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 29 Sep 2015 16:38:02 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
> [...]

    > Muszę poszukać kogoś z S3 i pożyczyć jego baterię,
    > ale w między czasie ktoś się z takim czyms spotkał?

    Czy bateria jest na pewno sprawna?

    --
    Marek

  • 7. Data: 2015-09-30 19:58:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message

    > Czy bateria jest na pewno sprawna?

    Już wczoraj ustaliłem że wymiana baterii była konieczna.

  • 8. Data: 2015-09-30 22:15:34
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-09-30 03:41, Pszemol wrote:
    > że pomiar napięcia na wyjętej baterii z telefonu dawał
    > 4,2V

    Pomiar bez obciążenia nie ma żadnego sensu.

    > czyli uszkodzenie nietypowe ale czuja miałem dobrego... ;-)

    W moim starym HTC Diamond bateria pod koniec życia robiła zdumiewające
    awarie. Albo nie działał GPS, albo pierdzialo w glośniku, czasem
    potrafił kilka razy zwolnić jakaś prosta animacja. W dodatku wszystkie
    te objawy na podpiętej ładowarce (!). Wymiana baterii i nagle wszystko
    działa.

  • 9. Data: 2015-10-01 00:08:58
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "Pszemol" wydumał(a) w wiadomości ID news:mugl8i$bao$1@dont-email.me

    Telefon nie pisze, telefon wyświetla :)

    > Standardem jest dla mnie że bateria się nie ładuje i ma
    > 2V lub 0V gdy jest wyładowana poniżej progu odcięcia.

    To masz złe standardy. Zużyte akumulatory zachowują się dokładnie tak jak opisałeś.
    Podobno masz coś wspólnego (zawód) z elektroniką. Podobno? :)

    > Wymiana baterii w moim iPhone4 jest trywialna i wymaga
    > odkręcenia dosłownie dwu śrubek - to jest 5 minut i każdy
    > to może samemu zrobić jak tylko chce. Nie siej propagandy.

    Piszę o standardzie iPhone, nie ściemniaj :)

    --
    LordBluzg(R)(TM)
    Get out of the road if you want to grow old.(EUR(TM))

  • 10. Data: 2015-10-01 00:57:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Telefon nie pisze, telefon wyświetla :)

    Pisze mi na wyświetlaczu :-)
    Kartofle to ziemniaki!

    > To masz złe standardy. Zużyte akumulatory zachowują
    > się dokładnie tak jak opisałeś.
    > Podobno masz coś wspólnego (zawód) z elektroniką.
    > Podobno? :)

    No pacz pan.

    > Piszę o standardzie iPhone, nie ściemniaj :)

    Nic nie ściemniam, przekonaj się samemu.
    https://www.youtube.com/watch?v=KYvjuWg06l4