  • 61. Data: 2014-05-05 18:58:32
    Temat: Re: Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Marek" napisał:

    > Zepsułeś mi zabawę.

    Twoja zabawa się skończy po jej kolejnym wpisie, w którym dowiesz się, że
    jesteś ślepym grubasem w okularach i nadajesz z miejscowości takiej a takiej
    i wklei Ci kilka linijek. Ot i cała zabawa.

    > Byłem bardzo ciekaw czy (...) odkryje, że coś z nią nie teges

    W/g niej, jest wszystko OK. To my jesteśmy inni.

  • 62. Data: 2014-05-05 19:11:29
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-05-05 18:58, Tomek pisze:

    > Twoja zabawa się skończy po jej kolejnym wpisie, w którym dowiesz się,
    > że jesteś ślepym grubasem w okularach i nadajesz z miejscowości takiej a
    > takiej i wklei Ci kilka linijek. Ot i cała zabawa.

    Co gorsze - dokładnie taki wariant wydawał mi się najbardziej
    prawdopodobny...

    > W/g niej, jest wszystko OK. To my jesteśmy inni.

    No i ma rację, zgodnie z teorią względności :-D

    Marek

  • 63. Data: 2014-05-05 19:55:09
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-05-04 21:04, Marek pisze:
    > Ok, jak sobie życzysz. Aby nie być gołosłownym zademonstruję, że jest
    > tak jak napisałem - Thunderbird prawidłowo dzieli wyrazy Twojego posta
    > przy 3 różnych szerokościach okna komunikatora:
    >
    > https://drive.google.com/file/d/0B5EZBCDOXXP7NGFOWWw
    3VUtKNXc/edit?usp=sharing

    > https://drive.google.com/file/d/0B5EZBCDOXXP7SGdTTGR
    nT1NQbFk/edit?usp=sharing

    > https://drive.google.com/file/d/0B5EZBCDOXXP7QkNMRXF
    sZW85TG8/edit?usp=sharing

    > Kolorem żółtym zaznaczyłem wyrazy, które uległy podzieleniu i
    > przeniesieniu do nowej linii (w sposób prawidłowy).
    >
    > A teraz wyjaśnij o co Ci chodziło z tą uwagą odnośnie mojego mózgu?
    > Podaj logiczne wyjaśnienie. Obawiam się, że nie będziesz potrafiła. Moim
    > zdaniem jak zwykle czegoś nie doczytałaś, przekręciłaś, nie zrozumiałaś
    > i skomentowałaś ni przypiął ni wypiął. Zastanów się potem głęboko nad
    > swoim zdrowiem psychicznym lub... swoim zwyczajem, skup się na dalszych
    > obelgach zamiast rzeczowo odpowiedzieć na powyższe pytanie.

    Może Ty się zastanów nad swoim zdrowiem. Ja od już dosyć dawna wiem, że
    z Tobą coś nie tak. Teraz pierwszy szurnąłeś do mnie i czekałeś na
    oklaski. Zresztą nie jesteś dla mnie partnerem do rozmowy. Z głupawymi
    nie dyskutuję.
    Jak ktoś sobie (po swojemu) skonfigurował Thunderbird'a to jego sprawa i
    niech się nie żali, że mu czytnik źle działa.

    --
    animka

  • 64. Data: 2014-05-05 20:09:29
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "animka" napisało:

    > Jak ktoś sobie (po swojemu) skonfigurował Thunderbird'a to jego sprawa i
    > niech się nie żali, że mu czytnik źle działa.

    Czy Ty sieroto rozumiesz, że Markowi "Thunderbird prawidłowo dzieli wyrazy
    Twojego posta"?
    Ręce opadają. Na nic tłumaczenia i chwalenie. Jesteś dalej sierota roku
    2014. Nikt inny nie ma szans przy Tobie.

  • 65. Data: 2014-05-05 21:22:06
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-05-05 20:09, Tomek pisze:

> [...]
    > Ręce opadają. Na nic tłumaczenia i chwalenie. Jesteś dalej sierota roku
    > 2014. Nikt inny nie ma szans przy Tobie.

    Niech Ci będzie.
    Ja mu odpowiedziałam przedtem na jeden docinek, którym sie chciał
    dowartościować.
    Ja nie mam czasu ani ochoty się kłócić, użerać, tłumaczyć itd.

    --
    animka

  • 66. Data: 2014-05-05 21:25:13
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-05-05 20:09, Tomek pisze:

    > Czy Ty sieroto rozumiesz,

    Tak, jestem sierotą. Matka mi niedawno umarła i mam serce rozerwane na
    strzępy.
    Eot.

    --
    animka

  • 67. Data: 2014-05-05 22:18:23
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-05-05 19:55, animka pisze:

    > Może Ty się zastanów nad swoim zdrowiem. Ja od już dosyć dawna wiem, że
    > z Tobą coś nie tak.

    Tomek, miałeś rację! Wiszę Ci piwo :-D

    > Teraz pierwszy szurnąłeś do mnie i czekałeś na
    > oklaski.

    Zapewniam Cię, że nie tylko ja i nie pierwszy raz. Słyniesz na forum ze
    swojego olewnictwa tego co do Ciebie piszą. W wielu przypadkach czegoś
    nie doczytasz, nie zrozumiesz i Twoje komentarze stają się z d...
    wzięte. Nie tylko ja Ci na to uwagę zwracałem. Chyba nie potrzebujesz
    cytatów z poszczególnych sytuacji? Wiele osób krytykuje Cię właśnie za
    nie przykładanie się do zrozumienia treści dyskusji.

    Zauważ, ze w tym przypadku stanąłem w Twojej obronie. Napisałem, że
    problem z czytnikiem ma ktoś inny. Twoja odpowiedź była impertynencka i
    zdumiewająca swoją nieadekwatnością do sytuacji. Gdyby to była jedna
    wpadka, to ok, mi tez się zdarza coś zrozumieć inaczej. Ale Ty to
    czynisz zazwyczaj. To co chciałem Ci przekazać, to przyłóż się w końcu
    dziewczyno do czytania tego co piszemy. Jeśli masz problemy z
    dys-cośtam, to przeczytaj 3x zanim odpowiesz.

    Marek

  • 68. Data: 2014-05-06 01:37:13
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-05-05 22:18, Marek pisze:

> [...]
    > dziewczyno do czytania tego co piszemy. Jeśli masz problemy z
    > dys-cośtam, to przeczytaj 3x zanim odpowiesz.

    Pisz w imieniu swoim nie cudzym, kultury trochę nie zaszkodzi.
    Siedziałeś już w KF-ie u mnie, szczególnie jak się chwaliłeś zdjęciami
    systemowymi z ATI Catalyst jako swoimi i chciałeś je przerabiać. Bodajże
    latarenki za słabo świecily.
    Wskakujesz ponownie do KF-a bo nie mogę Cię czytać. Mdli mnie.
    PLONK

    --
    animka

  • 69. Data: 2014-05-06 10:52:55
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-05-06 01:37, animka pisze:

    > Pisz w imieniu swoim nie cudzym,

    Nie pomniejszaj swoich zasług w kształtowaniu własnego wizerunku. Jeśli
    podzielisz grono osób, które zwracało Ci uwagę na Twoje wypowiedzi na
    poszczególne jednostki, a zdanie jednostki się nie liczy więc tym samym
    zyskasz usprawiedliwienie dla swojej impertynencji?

    > kultury trochę nie zaszkodzi.

    Rozumiem, że mam zastosować wzorzec Twojej kultury? Cytuję:

    "Chyba mózg ci się rozdzielił na kilkanaście kawałków."

    > Siedziałeś już w KF-ie u mnie, szczególnie jak się chwaliłeś zdjęciami
    > systemowymi z ATI Catalyst jako swoimi i chciałeś je przerabiać.

    Jesteś jedyna w swoim rodzaju. Znów coś pokręciłaś. Nie wiem co to jest
    ATI Catalyst i jeśli gdziekolwiek powoływałem się na nie swoje prace, to
    nie przypisywałem sobie praw własności.

    > Bodajże
    > latarenki za słabo świecily.

    Pamiętam temat. Chodziło o coś zupełnie innego niż teraz piszesz.
    Musiałaś po raz kolejny coś przekręcić.

    > Wskakujesz ponownie do KF-a bo nie mogę Cię czytać. Mdli mnie.
    > PLONK

    Zanim to uczynisz, zapytaj na forum jak się zabrać za tą czynność abyś
    sobie i otoczeniu krzywdy nie zrobiła. :-D

    Marek

  • 70. Data: 2014-05-06 11:04:34
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-01 13:48, Budzik pisze:

    > A coś konkretniej? W czym ta wygoda się objawia?

    Zróbmy lepiej tak - zapytaj konkretnie czego oczekujesz a ja ci odpowiem
    cze takie coś jest dostępne w Thunderbirdzie.