  • 1. Data: 2011-01-26 10:28:33
    Temat: Samsung Galaxy S i wersja Androida
    Od: Kenjiro <k...@s...pl>

    Witam

    Na dniach dostanę w prezencie Samsunga Galaxy S.
    To będzie mój pierwszy smartfon z Androidem, do tej pory tylko Win
    Mobile miałem.
    Z tego co czytam, urządzenie jest dostarczane z wersją 2.1, a jest już
    2.3, tak? Czy zatem zanim zacznę bawić się w jego konfigurowanie,
    powinienem wybrać się do jakiegoś serwisu GSM, żeby mi wgrano nową wersję?

    Dzięki i pozdrawiam!

  • 2. Data: 2011-01-26 11:14:59
    Temat: Re: Samsung Galaxy S i wersja Androida
    Od: "Bartosz Chojnacki" <p...@b...pl>

    > powinienem wybrać się do jakiegoś serwisu GSM, żeby mi wgrano nową
    wersję?

    Sam wgraj jpy 2.2.1 z KIESa na plycie CD (+hack na product code na XEU).

    --
    Pozdrawiam,
    Bartek Chojnacki

  • 3. Data: 2011-01-26 12:00:39
    Od: Kenjiro <k...@s...pl>

    > Sam wgraj jpy 2.2.1 z KIESa na plycie CD (+hack na product code na XEU).

    No tak, ale skoro powyższe niewiele mi mówi, to lepiej się nie będę sam
    za to brał. Czyli wracając do kwestii serwisowej, warto to zrobić, tak?
    I właśnie na wersję 2.3?

  • 4. Data: 2011-01-26 13:58:23
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Kenjiro wrote:

    > No tak, ale skoro powyższe niewiele mi mówi, to lepiej się nie
    > będę sam za to brał. Czyli wracając do kwestii serwisowej,
    > warto to zrobić, tak? I właśnie na wersję 2.3?

    odpowiedziano Tobie wcześniej, na 2.2.1 (które daje spore
    "zyski" w porównaniu do 2.1 a nawet 2.2), gdyż 2.3 dla tego
    telefonu (jeszcze) nie ma.

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 5. Data: 2011-01-26 14:28:46
    Od: "Bartosz Chojnacki" <p...@b...pl>

    > No tak, ale skoro powyższe niewiele mi mówi, to lepiej się nie będę sam
    > za to brał. Czyli wracając do kwestii serwisowej, warto to zrobić, tak? I
    > właśnie na wersję 2.3?

    Nie jest to trudne, Program do aktualizacji daje Ci sam samsung. Tyle ze
    wersja 2.2.1 (ostatnia jaka wyszla dla tego telefonu, nie jest jeszcze
    dostępdna dla polskich brandów. Dlatego musisz oszukac program samsunga
    innym programem: "Kies Registery Patcher" wybierając product code na XEU.".
    Aktualizacja jest prosta, praktycznie klikamy w KIESsie aktualizuj,
    następnie kilka razy "dalej" i po sprawie.

    Moim zdaniem nie warto iść do serwisu po coś co zrobisz w domu w około
    20minut, z czego najwiecej czasu zajmie Ci pobranie z sieci programu..

  • 6. Data: 2011-01-26 17:15:51
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Poszukaj na XDA DarkyROM, to jeden z lepszych do tej pory. Instalowanie
    oryginalnego oprogramowania na tym telefonie to strata czasu, jest powolne i
    niedopracowane.

    --
    Pozdr

  • 7. Data: 2011-01-26 17:44:10
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-26 15:28, Bartosz Chojnacki pisze:

> [...]
    >
    > Moim zdaniem nie warto iść do serwisu po coś co zrobisz w domu w około
    > 20minut, z czego najwiecej czasu zajmie Ci pobranie z sieci programu..

    Ja swój telefon w ten sposób aktualizowałam, ale miałam komunikat, że
    telefon ma już najnowszą wersję oprogramowania. Telefon jednak pojechał
    do serwisu (z innej przyczyny). Tam wymienili płytę główną i jest już
    zupełnie całkiem inna wersja oprogramowania, doszły 2 nowe alplikacje.

    --
    animka

  • 8. Data: 2011-01-26 18:06:18
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-26 11:28, Kenjiro pisze:
> [...]
    > 2.3, tak? Czy zatem zanim zacznę bawić się w jego konfigurowanie,
    > powinienem wybrać się do jakiegoś serwisu GSM, żeby mi wgrano nową wersję?

    W telefonie powinieneś mieć opcję uaktualnienia oprogramowania.
    Klikasz/naciskasz i telefon Ci się aktualizuje.

    --
    animka

  • 9. Data: 2011-01-27 09:01:01
    Od: CozzY <c...@d...pl>

> [...]
    > 2.3, tak? Czy zatem zanim zacznę bawić się w jego konfigurowanie,
    > powinienem wybrać się do jakiegoś serwisu GSM, żeby mi wgrano nową wersję?

    Popieram! Najnowsza wersja to Darkyy's Gingerbread Express Edition 9.0.
    W porównaniu z oryginalnym softem (brandowany z Plusa) to prawdziwa
    bajka. Bez upgrade'u szybko poznasz znaczenie słowa "lagi" i będziesz
    się zastanawiał WTF?!? Poczytaj forum XDA (english) lub
    forum.android.com.pl. Może nie zrozumiesz wszystkiego od razu (Odin,
    CWM, Recovery itd) ale naprawdę da się to zrobić. I co najważniejsze -
    warto!

    --
    CozzY

  • 10. Data: 2011-01-27 09:01:24