  • 1. Data: 2014-04-17 20:31:06
    Temat: Samsung Galaxy S IV a Sony Xperia Z
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    jak wygląda porównanie? Kupiłem Galaxy, a może lepiej było Xperia Z czy
    nawet Z ultra? Przyzwyczaiłem się trochę do menu Xperii E.

  • 2. Data: 2014-04-17 20:44:36
    Temat: Re: Samsung Galaxy S IV a Sony Xperia Z
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-04-17 20:31, Borneq wrote:
    > jak wygląda porównanie? Kupiłem Galaxy, a może lepiej było Xperia Z czy
    > nawet Z ultra? Przyzwyczaiłem się trochę do menu Xperii E.

    Poszukaj w sieci zestawienia tych modeli i porownania ekranow.
    Na YT powinno cos byc.

  • 3. Data: 2014-04-17 20:57:23
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-04-17 20:44, atm pisze:

    > Poszukaj w sieci zestawienia tych modeli i porownania ekranow.
    > Na YT powinno cos byc.

    Wydaje mi się że ekran Galaxy ma naprawdę dobry, patrzy się na niego nie
    jak na ekran urządzenia ale jak na papierowe zdjęcie.
    Tylko jedna wada - zbyt często się włącza tryb ciemniejszego ekranu, jak
    przejść na ten jaśniejszy?

  • 4. Data: 2014-04-17 21:13:07
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-04-17 20:57, Borneq wrote:

> [...]
    > jak na ekran urządzenia ale jak na papierowe zdjęcie.
    > Tylko jedna wada - zbyt często się włącza tryb ciemniejszego ekranu, jak

    Mozesz przelaczyc na reczne sterowanie lub uzyc alternatywnej aplikacji
    do automatycznego sterowania podswietleniem
    (jakis czas ja testowalem ale jak dla mnie jest przekombinowana):
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.vi
    to.lux

    Druga wada Z-etki jest problem zwiazany z odklejaniem sie tylnego
    panelu. Co oczywiscie konczy sie rozszczelnieniem.
    W nowszych telefonach juz chyba zmienili klej.

  • 5. Data: 2014-04-17 21:30:09
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Borneq"

    > jak wygląda porównanie? Kupiłem Galaxy, a może lepiej było Xperia Z czy
    > nawet Z ultra?

    Z ultra jako telefon to jakieś nieporozumienie. I nie chodzi o wymiary :)
    Strasznie trudno jest rozmawiać z powodu opóźnienia. Nie jest to
    opóźnienie 0,5s jakie zawsze występuje i nie przeszkadza w rozmowie.
    Opóźnienie jest rzędu 4 sekund i rozmowa staje się upierdliwa.
    Wygląda tak jak rozmowa z reporterem w telewizji. Ktoś zada pytanie i
    zapada cisza....W końcu on zaczyna odpowiadać, ale pytający już się
    zniecierpliwił i zaczyna od początku...Paranoja :/
    Z ultra ma poza tym jakiś feler z dźwiękiem - z jakiegoś powodu
    rozmówca czasami jest słyszany tak jakby wziął właśnie działkę albo
    był z lekka nawalony. To wszystko piszę na podstawie własnych
    doświadczeń z Z- Ultrą w Playu.

    --
    Hinek

  • 6. Data: 2014-04-17 21:54:33
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-04-17 21:13, atm pisze:
> [...]
    > do automatycznego sterowania podswietleniem
    > (jakis czas ja testowalem ale jak dla mnie jest przekombinowana):

    Znalazłem już sterowanie podświetlaniem, auto za bardzo przyciemnia.
    Problem jest z brakiem polskiego menu - znalazłem programy MoreLocale2 i
    Locale & Language+, które jednak nie mogą normalnie instalować tylko
    chcą albo rootować (co to znaczy, jak to się robi?) albo podłączyć do
    komputera i użyć jakiegoś ADB Shella

  • 7. Data: 2014-04-17 22:00:45
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-04-17 21:54, Borneq wrote:
> [...]
    > Locale & Language+, które jednak nie mogą normalnie instalować tylko
    > chcą albo rootować (co to znaczy, jak to się robi?) albo podłączyć do

    Masz na mysli jezyk calego systemu? Mozna to zmienic w ustawieniach.

  • 8. Data: 2014-04-17 22:02:54
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-04-17 22:00, atm pisze:
    > Masz na mysli jezyk calego systemu? Mozna to zmienic w ustawieniach.

    oprócz angielskiego są takie jak koreański (chyba), tajski, filipiński i
    tym podobne, a polskiego nie ma i trzeba doinstalować.

  • 9. Data: 2014-04-17 23:12:44
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-04-17 22:02, Borneq wrote:

    > oprócz angielskiego są takie jak koreański (chyba), tajski, filipiński i
    > tym podobne, a polskiego nie ma i trzeba doinstalować.

    Zatem telefon zapewne pochodzi z zupelnie innego regionu...
    Chyba cala Europa ma w pakiecie rowniez j. polski.

  • 10. Data: 2014-04-17 23:53:07
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-04-17 23:12, atm pisze:
    > Zatem telefon zapewne pochodzi z zupelnie innego regionu...
    > Chyba cala Europa ma w pakiecie rowniez j. polski.

    Udało się za pomocą programu na telefon Locale&Language+ i programu na
    peceta android-adb-tool, sposób opisany w
    http://blog.sightidea.com/?p=44
    Zadziałało błyskawicznie, czyli menu mogło byc już w telefonie, tylko
    nie można było normalnie ustawić, ewentualnie program Locale&Language+
    ściągnął je wcześniej tylko nie miał uprawnień i jak dostał uprawnienia
    to od razu zadziałało.