  • Data: 2010-04-01 19:32:00
    Temat: Re: Samsung D780 czy C5212?
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

    bagno wrote:
    > Ten D780 powinien byc pod pewnymi wzgledami lepszy (bo to chyba jakas
    > wyzsza klasa)

    Ja mam D780 (jako dodatkowy, gdy idę gdzieś, gdzie lepiej z dwoma PDA
    nie iść :) i nie mam żadnych większych problemów - ani z jakością, ani
    dźwiękiem, ani inicjalizacją kart (wszystkich opów w zasadzie próowałem).
    Bateria i obsługa jej typowa dla Samsunga - jak dostaniesz ostrzeżenie o
    niskim poziomie, to zdycha chwilę potem.
    Klapka złącza zasilania - kwestia gustu, imho głupota, ale chroni.
    Mechanicznie - bez zarzutu, choć zdejmowanie osłony baterii troszkę
    tandetne, choć działa.
    Ja jestem zadowolony, ale myPhone nie testowałem, więc nie porównam.

    Soft i obsługa są spoko, choć ograniczone w porównaniu z SE czy nokią.
    Ale to prosty telefon jest :)

    Jakub